headset bluetooth of met draadje ?

30 mrt 2010 23:43 #21 door PH-ADW
Beantwoord door PH-ADW in topic headset bluetooth of met draadje ?
speakertjes inmiddels op de gewenste plek gemonteerd. 
beetje knutselen met een x-acto hobby mesje en het was zo gepiept. 
geluid is helemaal ok.  Ik het volume op ongeveer 2/3 staan, en hoeft voor mij niet luider.

De MP-3 speler in de Zumo660 ook meteen maar aan een praktijktestje onderworpen.  werkt op zich prima i.c.m. navigatie stem, maar duurt af en toe best lang voordat de muziek verder speelt nadat de stem uitgesproken is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2010 13:01 #22 door NiCoAT
Beantwoord door NiCoAT in topic headset bluetooth of met draadje ?
ben benieuwd hoe die blauwe tand bevalt.
mijn ervaring is dat er zo veel turbulentie om je hoofd is dat het volume van de draadloze set niet toereikend is.
Gewoon een touwtje met een tussenkoppelingetje, voor het vallen ;)

Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2010 14:01 #23 door mikkola
Beantwoord door mikkola in topic headset bluetooth of met draadje ?

ben benieuwd hoe die blauwe tand bevalt.
mijn ervaring is dat er zo veel turbulentie om je hoofd is dat het volume van de draadloze set niet toereikend is.
Gewoon een touwtje met een tussenkoppelingetje, voor het vallen ;)


Ik had hiervoor ook een draadje ,en met een STP III was geluid hard genoeg.Maar met de 550 te zacht.
Nu een blauwe tand Scala rider Q2 -icm 550/C3 probleemloos bij illegale snelheden!

Op rechte stukken zijn anderen sneller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2010 14:17 #24 door NiCoAT
Beantwoord door NiCoAT in topic headset bluetooth of met draadje ?

Ik had hiervoor ook een draadje ,en met een STP III was geluid hard genoeg.Maar met de 550 te zacht.
Nu een blauwe tand Scala rider Q2 -icm 550/C3 probleemloos bij illegale snelheden!


Jah, zo kan ik het ook.
Een C3 op je hoofd

Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2010 20:10 #25 door PH-ADW
Beantwoord door PH-ADW in topic headset bluetooth of met draadje ?
Ik rijd nu al  een poosje in de rondte met de Interphone F4.  Bevalt heel erg goed.  Verbinding met de Zumo 660 is zondermeer probleemloos. Nu ik de speakertjes op de goede plek in mijn helm heb zitten is het volume meer dan toerijkend.  Ook met de Nokia 6600 werkt het allemaal prima.

Alleen kan de Zumo niet goed overweg met dubbele verbinding.    Zodra ik hem aanzet heb ik direct verbinding met mijn headset en de telefoon, maar zodra ik ga telefoneren, of gebeld wordt, dan kiept de Zumo de verbinding met de telefoon eruit.  Ik kan er niet mee zitten, telefoneren tijdens het autorijden vind ik al niet handig, maar op de motor is dat voor mij persoonlijk een no-go.  Muziekje op de achtergrond en spraak van de GPS ok, maar telefoneren vind ik te veel afleiden.  Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2010 00:03 #26 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic headset bluetooth of met draadje ?

Ik heb de Scala Q2 teamset besteld om ook tussen de motoren te kunnen praten.
Via E-bay bij een shop in Apeldoorn. Met beschadigde verpakking dat leverde een mooie aanbieding op. Hij heeft nog twee sets voor de liefhebber.
De set is vandaag binnengekomen donderdag ben ik weer thuis en dan ga ik het paasweekend eens gebruiken om e.e.a. in te bouwen en uit teproberen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Wat kost dat? gr. San

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2010 08:13 #27 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic headset bluetooth of met draadje ?
Cardo bluetooth setje aangeschaft onlangs bij Motoport Assen. 139 euro
Valt een beetje tegen qua geluidskwaliteit.
Klink heel blikkerig.
Volume voldoende maar voor telefoneren minder geschikt.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.061 seconden