Log aan zetten en automatisch via mapsource overzetten naar Google Earth, makkelijker kan het niet.Je zou het op jouw manier grof kunnen doen en dan voor het fijne bij het narijden meer waypoints maken? Stel je hebt een aantal van die paden aan elkaar geregen maar op de kaart liggen je lijntjes naast de weg. Dan rijd je desbetreffende paden nog eens maar moet je wat vaker stoppen om een waypoint aan te maken. Die liggen dan in ieder geval op je zandpad en de lijn die je er zelf tussen moet tekenen word kleiner dus minder kans op fouten/onnauwkeurigheden?
Maar ik heb er verder geen verstand van dus... misschien kraam ik wel onzin uit. ;D
Hierdoor is denk ik de route heel lastig na te rijden.
Inmiddels ben ik in het bezit van Topo nederland. Nu werkt het allemaal net even wat makkelijker. Thuis kan ik op de kaart een route tekenen over paden en zandwegen. Alleen om dan zeker te weten of die weg ook opengesteld is, of uberhaupt wel bestaat, moet ik de route narijden met de motor.
Op deze manier ben ik een paar avonden en zaterdagen aan het rijden geweest en heb nu bijna een route gereed van 180km.
percentage zandweg denk ik ongeveer 50%.
Als het weer wat minder droog wordt, dan ga ik de route nog aanpassen op een paar knelpunten. Tis nu zo droog dat je een strandbuggy nodig hebt ipv een transalp ;D