waterdichte gps

06 feb 2011 20:42 #1 door losbol
waterdichte gps werd gestart door losbol
Ik vind de speciale motorgps-en wel erg duur vergeleken met de gewone auto gps-en.
Daarom zelf een waterdicht met schuimrubber gevoerd bakje a 2.99 euro omgebouwd met beugel voor op stuur en kabeldoorvoer.
Alles goed te zien, nadeel is dat ik om de gps te bedienen het deksel moet losklikken.
Tot nu toe geen probleem maar indien het me toch verveelt ga ik  deksel deels vervangen door folie.
Als er mensen willen zien hoe en wat maak ik nog fotootje( doe ik toch wel hoor)

::)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2011 21:00 #2 door kees
Beantwoord door kees in topic waterdichte gps
Garmin 60-serie is waterdicht..

Heb je misschien een pic van je uitvinding..?

Grtz, Brom

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2011 17:00 #3 door Transit
Beantwoord door Transit in topic waterdichte gps

Ik vind de speciale motorgps-en wel erg duur vergeleken met de gewone auto gps-en.
Daarom zelf een waterdicht met schuimrubber gevoerd bakje a 2.99 euro omgebouwd met beugel voor op stuur en kabeldoorvoer.
Alles goed te zien, nadeel is dat ik om de gps te bedienen het deksel moet losklikken.
Tot nu toe geen probleem maar indien het me toch verveelt ga ik  deksel deels vervangen door folie.
Als er mensen willen zien hoe en wat maak ik nog fotootje( doe ik toch wel hoor)

::)


Zelf heb ik gewoon de tom tom live op de motor met een waterdicht tasje van halfords en die weer gemonteerd op een fietshouder op het stuur.
Rij al enkele jaren zo, werkt echt prima.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2011 12:25 #4 door Rendier
Beantwoord door Rendier in topic waterdichte gps
Nadeel van de auto GPS is de verminderde resistentie tegen trillen, sommige apparaten gaan echt heel gauw kapot, en de leesbaarheid van het scherm als de zon er op staat. Heb al jaren een Garmin Zumo 550 en die blijft goed bevallen. Ook al vanwege de verbinding naar een helm set en de telefoon. Het enige nadeel vind ik dat het volume van de telefoonverbinding niet apart kan worden ingesteld. Nu brult truusj dus haar aanwijzingen of verst je de telefoon niet. Heb truusje dus maar de mond gesnoerd. ;D

Een rendier hoeft niet altijd te rennen maar krijgt wel elk jaar een nieuw gewei.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.132 seconden