van track naar route?

16 apr 2009 15:03 #1 door jar
van track naar route? werd gestart door jar
Hallo mensen,
stel: ik heb een mooie track in mijn zumo zitten, en de zumo zit aan de computer, en Mapsource staat op het scherm.
Hoe moet ik nou beginnen om die track als een route in mapsource te krijgen?
groet,
Jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2009 16:41 #2 door Nikotech
Beantwoord door Nikotech in topic van track naar route?
"standaard functionaliteit" van de Zumo om je track om te zetten naar een route, toch ?

Ik doe het ff uit mijn hoofd. Op de zumo gebruikers menu <> beheer triplog <> exporteren.
Dan in Mapsource < Binnenhalen > 

Maar waarom zou je van een track een route willen maken ? Wanneer je hem "na wil rijden" kan dat toch ook vanaf een track ? Met een route ben je weer overgeleverd aan de instellingen binnen Mapsources. Dus moet je bij jet na rijden van je route je herberekenen UIT zetten.

Succes.

PS..    Bill geeft nog steeds curcussen  ;D

Zorgen moet je niet maken, zorgen moet je doen ......

Bijlage:
&lt;&lt; Klik op het plaatje voor mijn website.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2009 18:45 - 16 apr 2009 18:54 #3 door Bill
Beantwoord door Bill in topic van track naar route?
De functie op de Zumo "van track naar route" kan je beter niet gebruiken! De Zumo neemt het begin en het eindpunt en maakt daar een route voor.
Als je de Zumo aan je computer hebt gekoppeld en Mapsource staat open, klik je op de tab "overdragen" en dan vervolgens op "Ontvangen van apparaat" Er zal dan een venster worden geopend. in dat venster kan je aangeven wat je wilt binnen halen vanaf je Zumo, Kaarten-Routes-Waypoints-Tracks. Klik Track aan. Bij het kopje apparaat moet natuurlijk wel jou Zumo worden weergegeven. Als je dat allemaal hebt klik je op "ontvangen" en je Track wordt ge-upload naar Mapsource. In Mapsource kan je nu de Track over trekken met het route gereedschap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2009 22:31 #4 door jar
Beantwoord door jar in topic van track naar route?
Ja ok Bill, dat kan ik volgen.
En de truuk is dus eroverheen een gewone route trekken en kijken hoever hij die kan volgen over de gewone wegen.
Ik heb het al geprobeerd en de resultaten zijn bemoedigend zal ik maar zeggen,
bedankt mensen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.068 seconden