Ben ik nu toch bedrogen?

07 sept 2012 18:28 #1 door madero
Ben ik nu toch bedrogen? werd gestart door madero
Elders in deze rubriek is het hele relaas over de aanschaf van mijn gps terug vinden.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor een tomtom rider pro en bij de aanschaf opgelet dat ik de versie met 45 landen kocht.
Zo gezegd,zo gedaan. Ben zeer tevreden over de TTR!
Wil nu wat uitvlooien voor een trip naar Zweden/Noorwegen en wat blijkt: die zitten er niet in!
Hoewel op de doos EU45 staat, met een kaartje dat dit grafisch weergeeft, heb ik geen Zweden en Noorwegen! Totaal heb ik nu 18 landen!
>:D
Worden we nu systematisch belazerd of doe ik iets (?) Niet goed?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2012 19:28 #2 door jeroen emke
Beantwoord door jeroen emke in topic Ben ik nu toch bedrogen?
Garantie op de meest recente kaart Gegarandeerd met de meest recente kaart de weg op! Als binnen 30 dagen na ingebruikname een nieuwe kaart voor je navigatiesysteem beschikbaar is, kun je die kaart eenmalig gratis downloaden via TomTom HOME. Je kunt slechts één kaart gratis downloaden. Vanwege de voortdurende verbetering van onze kaartkwaliteit passen enkele nieuwe kaarten mogelijk niet op je navigatiesysteem. In die gevallen kun je gedetailleerde kaartzones downloaden. Je kunt slechts één kaartzone tegelijk op je navigatiesysteem gebruiken, maar je kunt altijd eenvoudig en gratis via TomTom HOME van kaartzone wisselen. Ga naar www.tomtom.com/mapzones voor meer informatie

still no angel found who flies at the same speed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2012 20:10 #3 door madero
Beantwoord door madero in topic Ben ik nu toch bedrogen?
Bedankt voor de tip Jeroen. ik heb idd binnen 30 dagen de laatste versie gedownload. zal eens op tomtomhome aansluitrn. Hoop dat het is zoals jij stelt. dan valt de ergernis weer mee. Hoewel, ik verwachtte een tt met alle 45 landen gebruiksklaar........
:-\

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2012 20:37 #4 door Edxrv
Beantwoord door Edxrv in topic Ben ik nu toch bedrogen?
Bij de gedownloade kaart van Polen moest ik ook van kaart wisselen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2012 18:35 #5 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Ben ik nu toch bedrogen?
Dit klopt (kaart wisselen). Bij de TTR1 moest je bv van West EU naar Oost EU wisselen. Met de TTR3 zou dat echter niet meer nodig zijn...  :o Zal de mijne ook ff checken. Goede tip, Jos...!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2012 13:30 #6 door madero
Beantwoord door madero in topic Ben ik nu toch bedrogen?
Pc staat nu zo'n 35 minuten te ratelen om noord-europa in mijn tt te zetten. Gaat dus idd allemaal goedkomen!
Gelukkig maar!
;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.160 seconden