Zumo 660 software versio 4.80 released

02 feb 2013 14:49 #1 door Herman
Zumo 660 software versio 4.80 released werd gestart door Herman
In deze 4.80 release een update voor het al vanaf den beginnen aanwezige probleem
van het niet herkennen van je SD kaartje bij het inschakelen van je Zumo.

Ruim twee jaar en 16 software releases verder........... :o  ::)  :-X

Groet,

Herman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 15:51 #2 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Zumo 660 software versio 4.80 released
DE aanhouder wint is volgens mij hier prima van toepassing!!!!!!!!!!!  8) :))

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 16:46 #3 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Zumo 660 software versio 4.80 released
Herman na al jouw ervaringen vind ik het doodeng om die update te installeren  ??? omdat mijn Zumo het met versie 4.70 prima doet.....  8) Don't change a winning team isn't?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 22:03 #4 door ErikB
Beantwoord door ErikB in topic Zumo 660 software versio 4.80 released
Nou Fred, ik kan je uit betrouwbare bron vertellen dat versie 4.80 prima werkt. Sinds ik deze erop heb gezet wordt het geheugenkaartje van mijn Zumo iedere keer gevonden.
Werkt erg goed dus! :) Eindelijk ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2013 09:14 #5 door Herman
Beantwoord door Herman in topic Zumo 660 software versio 4.80 released

Sinds ik deze erop heb gezet wordt het geheugenkaartje van mijn Zumo iedere keer gevonden.
Werkt erg goed dus! :) Eindelijk ;D


Hallo ErikB,

Moet helaas kleine nuancering plaatsen.....ik heb 4.80 ook geinstalleerd, en gisteren werdt mijn
slechtst SD kaartje iedere keer gezien, echter vanmorgen werdt het kaartje toch weer niet herkende  :angel:

En omdat bij de laatste kaart update de kaart op het SD kaartje werdt geinstalleerd,
is het niet herkenen van het SD kaartje nu nog vervellender, je moet je Zumo nu wel herstarten om je kaart terug te krijgen  ::) :-X

Groet,

Herman
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2013 23:11 #6 door ErikB
Beantwoord door ErikB in topic Zumo 660 software versio 4.80 released
Hoi Herman.

Vooralsnog blijft mijn Zumo het geheugenkaartje gewoon vinden en werkt alles nu naar behoren. :D

Vervelend dat jij nog problemen blijft houden. Als ik het goed las op het gps forum heb jij zowiezo weer een defect exemplaar ontvangen waarbij alweer meerdere problemen zijn ontdekt, zoals schokgevoelig, pieptoon en snel afspelende mp3's.  :'(

Misschien moet je deze inderdaad nog eens omruilen zoals word geadviseerd.

Kan me echter voorstellen dat je daar langzaamaan geen zin meer in hebt. Als ik jouw relaas zo eens teruglees, krijg ik het vermoeden dat je telkens weer een gerepareerd of gerefubist exemplaar terugkrijgt. Schijnbaar heeft Garmin een pool van defecte Zumo's die men maar blijft rondsturen totdat iemend er wel blij mee is of totdat iemand het maar liever opgeeft....

Succes met je keuze.

Groet, Erik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2013 13:05 #7 door Herman
Beantwoord door Herman in topic Zumo 660 software versio 4.80 released
Hallo Erik,

Ik heb Garmin en de leverancier alweer enige tijd terug een email gestuurd maar helaas nog geen reactie.
Dus heb nu alleen de huidige Zumo om te gebruiken. En ja daar zitten extra problemen in.
Echter die lijken los te staan van het SD herkenings probleem en software release 4.80

En de enige die relaties tussen fouten kan aangeven is Garmin, maar die geven dat soort informatie niet.

En ook bij mij waren de eerste indrukken goed, maar toch start dan de Zumo weer op zonder het SD kaartje
te herkennen, de symptomen zijn gelijk, en er zijn op dat moment geen symptomen waarneembaar van
andere fouten die ook optreden in die Zumo. De Zumo lijkt verder ook te werken, hij mist alleen de gegevens
die op het SD kaartje staan.......

Ondertussen ben ik afwachtende op de reactie van Garmin.
Aannemelijk is dat ze inderdaad met het voorstel komen voor een zevende Zumo want het probleem
is "opgelost" (misschien beter om te zeggen aangepakt !?) in een nieuwe release 4.80.........

Groet,

Herman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.198 seconden