Ha Felix
Het is een echte auto navigatie. er zal zeker een plug voor de sigaretten aansteker bij zitten en een steun voor op het raam van de auto.
Als je zoiets wilt gebruiken op de motor dan zal je zelf iets moeten fabrieken van een steun of kijken of er ook fietssteunen van zijn.
Van dit model weet ik het niet kon er zo 123 ook niks van vinden.
Over de waterdichtheid een licht buitje regen zal hij wel overleven maar beter is het om dan zo'n fietshoesje te gebruiken. je apparaat blijft daar mooi droog in maar de zichtbaarheid van het scherm neemt wel behoorlijk af zeker met zonlicht. Deze navi kon niet overweg met routes je zult dus moeten werken met de hermanizer. Doe ik ook op mijn auto TT en dat gaat prima.
Het zijn en blijven keuzes die je moet maken. Motor navigatie is toch iets speciaals maar daardoor duur.
Al het andere blijft behelpen maar is een stuk goedkoper.
Wat mag zoiets gebruikt kosten.Een nieuwe navi voor de auto heb je vanaf een euro of 100. Als dit dus een heel jong gebruikte is een paar tienjes rekening houdend met het feit dat je nog een steun moet maken eventueel een waterdicht tasje moet hebben. Kijk ook even goed naar de laatste update van het kaartmateriaal het apparaat kan dan misschien weinig gebruikt zijn maar kaarten verouderen toch. Gelukkig zijn deze op het net in veel gevallen wel te vinden zeker de kaarten van Garmin.
Gr, Gert