tomtom 400 update problemen

23 sept 2015 19:56 #1 door mickey
tomtom 400 update problemen werd gestart door mickey
hellup!!!! Gisteren aan de slag gegaan om de tomtom 400 van een kameraad te update  zijn computer was defect). Tijdens het update werd de verbinding het het navigatiesysteem met regelmaat verbroken, na opnieuw aansluiten ging ie weer verder. Het probleem is nu dat de update op het navigatiesysteem nu niet meer verder dan 6% gaat en de verbinding continu verbroken wordt. Ook de kaart update is niet goed uitgevoerd waardoor er nu geen kaarten meer op staan..... ik heb al een mail naar tomtom gestuurd maar helaas nog geen reaktie. Ivm mijn werktijden ben ik ook zeer moeilijk in de gelegenheid om telefonisch contact met tomtom op te nemen . kan iemand me hier verder helpen..... we zouden komend weekend op vakantie gaan met de tomtom...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2015 10:51 #2 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic tomtom 400 update problemen
heb je wel ingelogd op zijn my connect account

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2015 11:14 #3 door ruud
Beantwoord door ruud in topic tomtom 400 update problemen
Hier (en op de tomtom website) staat wat info, tips en tricks:

en.discussions.tomtom.com/go-and-start-4...shooting-tips-602140

Belangrijk is, geloof ik, ook de usb niet via een hub aan te sluiten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2015 13:10 #4 door Rob de Bob
Beantwoord door Rob de Bob in topic tomtom 400 update problemen
Ligt het niet aan een breukje in de kabel, omdat de verbinding met regelmaat werd verbroken? Of is het apparaat niet gewoon defect?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2015 23:30 #5 door mickey
Beantwoord door mickey in topic tomtom 400 update problemen
bedankt allemaal voor jullie reakties, ik had al wel aan aan jullie punten gedacht, maar je weet nooit.
Helaas doet de tomtom het nog steeds niet.volgende week maar eens telefonisch contact opnemen met tomtom.
Nu eerst effe een weekendje sturen in de eifel...... hopelijk hebben we geen last van die olie terrorist....
groeten Mickey

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2015 00:19 #6 door Cas
Beantwoord door Cas in topic tomtom 400 update problemen
Ik begrijp niet dat die update niet lukt Mickey, nooit een probleem met mijn Tomtoms (6) gehad. Heel veel plezier in de Eifel en zorg dat je niet verdwaald zonder je Tomtom 400. Oppassen voor olie en diesel op het wegdek in de bochten!

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.185 seconden