Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zumo zat bij de AT die ik afgelopen januari kocht C:-)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Fijn dat je het even deelt. Hier kunnen anderen in de toekomst weer verder mee. En knap dat het toch is gelukt. Mijn ervaring is soortgelijk. Het valt altijd wat tegen. Soms zoek je je rot. Garmin is technischer en daardoor ook lastiger vind ik.
Ik heb ooit vanwege vakantie een extra kaart van Polen op tomtom gezet. Ik kon toen alleen of West Europa of Polen er op hebben. Bij de grensovergang moest ik een andere kaart laden . Dus de route moest in 2x van huis naar grens en dan verder.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Beste Christian,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Garmin Europe.
Ik help u graag met uw vraag.
Doorgaans kan een kaart eenmaal ontgrendeld niet gebruikt worden voor een ander toestel. In uw geval heb ik een uitzondering gemaakt vanwege de aanschaf datum.
U kunt de update nu in Express starten met de Zumo 660.
Als er nog iets is waarmee ik u kan helpen, dan ben ik u uiteraard graag weer van dienst.
Als alternatief kunt u ook naar aanvullende informatie zoeken op onze website:http://www.garmin.com/nl/support/
Help ons om de service die we u bieden te verbeteren door deel te nemen aan ons klanttevredenheidsonderzoek.
Met vriendelijke groeten,
Petra
Garmin Europe
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.