Scenic app

31 mei 2018 13:33 #1 door wtjaeckx
Scenic app werd gestart door wtjaeckx
Hallo,

Ik was al een tijdje op zoek naar een navigatie app voor mijn telefoon. Ik kwam eerst uit bij de Tomtom go app. Was ik heel tevreden over, maar in de iPhone versie kan je geen gpx files importeren wat toch wel een groot tekort is. Ze beloven al een jaar dat het in de toekomst mogelijk zal zijn.
Ik zocht verder en kwam uit bij scenic. Ik ben eerlijk gezegd onder de indruk van wat deze app allemaal kan. Je kan routes importeren (vanop pc of rechtstreeks vanuit Route You of furkot) en ze lokaal op je iPhone of ipad bewerken (routes aanpassen, waypoints verplaatsen, start en aankomst verplaatsen,...). Je kan ook dezelfde app gebruiken om te navigeren en werkt mijns inziens heel goed. Je kan een route zelfs aanmaken in de app zelf.
Het is ook mogelijk om mooie routes in de buurt te zoeken die andere gebruikers gedeeld hebben. Dit is natuurlijk afhankelijk van de community.
Je hebt met deze app dus geen pc nodig, wat toch wel super is tijdens een motorreis.

Info : www.motomappers.com

Voorlopig is deze enkel beschikbaar op ios en niet voor Android. Het is een Nederlander die dit op z'n eentje ontwikkeld heeft (alle respect) en hij is nog op zoek achter iemand die de Android versie kan maken.

Ik post dit om beetje meer bekendheid te creëren. Ben er heel tevreden over. Nu nog op zoek gaan naar mooie routes om te importeren!

P.S.: Ik heb geen aandelen of zo :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.127 seconden