onzichtbare waypoints

05 sept 2009 08:27 #1 door jar
onzichtbare waypoints werd gestart door jar
Mogge mensen,
ik heb langs een bestaande route in Mapsource enkele losse waypoints gemaakt tbv koffie-lunch-bezienswaardigheden en dergelijke punten.
Na het 'verzenden naar apparaat' van routes en waypoints naar de Zumo 550 en importeren van de nieuw gevonden route krijg ik wel de route te zien , maar de extra waypoints blijven onzichtbaar.
Hoe krijg ik deze extra waypoints in m'n Zumo?
grtjs, Jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2009 10:06 #2 door RuuJan
Beantwoord door RuuJan in topic onzichtbare waypoints
Heb je ook de waypoints geïmporteerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2009 12:08 #3 door Nikotech
Beantwoord door Nikotech in topic onzichtbare waypoints
Je moet zo wie zo  redelijk ver in zoomen wil je wat waypoints zien.

En uiteraard geimporteerd hebben :)

Zorgen moet je niet maken, zorgen moet je doen ......

Bijlage:
<< Klik op het plaatje voor mijn website.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2009 23:36 #4 door jar
Beantwoord door jar in topic onzichtbare waypoints
Inmiddels heb ik ze geimporteerd, dat moest dus apart naast het importeren van de route. Hij importeert de losse waypunten trouwens als favorieten merk ik.
Bedankt mensen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2009 15:10 #5 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic onzichtbare waypoints
Dit is dus erg handig... Het enigste wat ontbreekt in de 'Hermanizzed' route is een duidelijke aangave waar b.v. de pause locaties zitten...

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2009 16:55 #6 door gert
Beantwoord door gert in topic onzichtbare waypoints
Niet alleen in de de herman routes staan geen pauze plaatsen, ook in de garmin routes staan geen pause plaatsen aangegeven.
wij waren de gene die in de limburg rit het rondje langs de lunch plek maakten en vrolijk weer zijn doorgereden. Vond het op de Zumo al zo'n vreemde slinger.
De lunchplek stond geloof ik wel in het papieren roadboek maar dat gebruiken we niet. misschien een idee om in een volgende route de lunchplek via een waypiont aantegeven??

gr gert ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2009 00:06 #7 door Bill
Beantwoord door Bill in topic onzichtbare waypoints

Mogge mensen,
ik heb langs een bestaande route in Mapsource enkele losse waypoints gemaakt tbv koffie-lunch-bezienswaardigheden en dergelijke punten.
Na het 'verzenden naar apparaat' van routes en waypoints naar de Zumo 550 en importeren van de nieuw gevonden route krijg ik wel de route te zien , maar de extra waypoints blijven onzichtbaar.
Hoe krijg ik deze extra waypoints in m'n Zumo?
grtjs, Jan

Je moet de waypoint in de ROUTE opnemen!!! Op het moment dat je er in de buurt komt krijg je een melding. Dat is de enige juiste manier om er op geatendeerd te worden. Als je ze gewoon in mapsource bij zet, gaan ze wel mee met over zetten -tenminste als je dat aanvinkt- maar moet je inderdaad verder inzoomen wil je ze zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2009 00:08 #8 door Bill
Beantwoord door Bill in topic onzichtbare waypoints

Niet alleen in de de herman routes staan geen pauze plaatsen, ook in de garmin routes staan geen pause plaatsen aangegeven.
wij waren de gene die in de limburg rit het rondje langs de lunch plek maakten en vrolijk weer zijn doorgereden. Vond het op de Zumo al zo'n vreemde slinger.
De lunchplek stond geloof ik wel in het papieren roadboek maar dat gebruiken we niet. misschien een idee om in een volgende route de lunchplek via een waypiont aantegeven??

gr gert ;D

Behoort ook te gebeuren. Maar alle begin is moeilijk ;) Waypoint van start en finish en lunch plek is wel het minste wat aanwezig moet zijn C:-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2009 19:33 #9 door Menno
Beantwoord door Menno in topic onzichtbare waypoints

Waypoint van start en finish en lunch plek is wel het minste wat aanwezig moet zijn C:-)


Er hoeft helemaal NIETS op gps aanwezig te zijn....  :P
Als er maar papier is!  C:-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2009 22:51 #10 door Bill
Beantwoord door Bill in topic onzichtbare waypoints

Er hoeft helemaal NIETS op gps aanwezig te zijn....  :P
Als er maar papier is!  C:-)

Moet wat er op papier staat wel kloppen >:D >:D >:D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2009 23:20 - 09 sept 2009 23:23 #11 door jar
Beantwoord door jar in topic onzichtbare waypoints
Inzoomen is bij de favorieten niet noodzakelijk, in tegenstelling tot de poi's of waypoints, zie je de favorieten altijd op het zumoscherm voorbijkomen als je er in de buurt bent.
Ik moest trouwens de waypoints nog een keer afzonderlijk laden, ondanks dat het vinkje bij routes en waypoints aan stond, was alleen de route 'verzonden naar het apparaat'.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.095 seconden