Het stonk, maar was zeker de moeite waard.....

14 feb 2010 18:40 #21 door olaf
Beantwoord door olaf in topic Het stonk, maar was zeker de moeite waard.....
Nog en tip voor je mooie piepschuim , hou het uit de buurt van oplosmiddelen , van aceton etc , anders is al je werk voor niets .
Schuim is dan ongelofelijk snel verdwenen . :'(

Het brand ook goed , dus zet hem niet naast de BBQ . >:D

Het is wel een mooi karretje  ;)

Olaf

AT en KTM Adv 990R

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2010 22:44 #22 door Hotel 317
Beantwoord door Hotel 317 in topic Het stonk, maar was zeker de moeite waard.....
Waar heb je de gereedschappenkar vandaan? en tegen welke prijs?

Ik heb al mijn gereedschappen pas gekocht wanneer ik ze nodig had, en heb hetzelfde probleem als jij had. Na informatie inwinnen over die karren kwam ik er achter dat ze gevuld goedkoper zijn als leeg!  >:( stel dieven.

14 feb 2010 22:59 #23 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic Het stonk, maar was zeker de moeite waard.....

Ik wil er eigenlijk nog een spuitlaagje overheend doen. Dat zou de zaak in ieder geval ook nog een beetje moeten verstevigen.

Rob

Als je houtlijm, kalkpoeder (Knauff) en spachtelputz mengt met eventueel wat muurverf op waterbasis voor de kleur kan je het geheel afwerken. De verhouding moet je mee experimenteren want dat weet ik effe niet meer.
Huib

14 feb 2010 23:16 #24 door Pakfiets
Beantwoord door Pakfiets in topic Het stonk, maar was zeker de moeite waard.....

Waar heb je de gereedschappenkar vandaan? en tegen welke prijs?

Ik heb al mijn gereedschappen pas gekocht wanneer ik ze nodig had, en heb hetzelfde probleem als jij had. Na informatie inwinnen over die karren kwam ik er achter dat ze gevuld goedkoper zijn als leeg!  >:( stel dieven.

Mogelijk dat dit: http://www.buitelaar.nl/comasy/templates/Cats.aspx?contentid=237&cat=Gereedschapwagens en Gereedschapkasten&catid=123   wat voor je is?

16 feb 2010 13:57 #25 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Het stonk, maar was zeker de moeite waard.....
Idd, ik heb m bij buitelaar vandaan....

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:

Meer dan alleen banden ;)

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.069 seconden