- Berichten: 41
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
wat een drukte,
De keuze behoeft alleen maar te vallen in het voorschrift van de fabrikant of dit dan miniraal of iets anders is doet niet ter zake.
de vragen die er gesteld worden als het waarom worden ook niet gegeven door de fabrikant van motorolie.
er gaan meer motorblokjes stuk van te weinig olie als zogenaamde verkeerde olie
de juiste hoeveelheid en dikte is eigenlijk nog belangrijker dan of het half/mineraal etc
Iedere discussie omtrend dit onderwerp blijft vragen oproepen.
maar bedenk dat onderhoudsintervallen ruimer zijn geworden,
maar voor motorfietsen nog steeds ver beneden het peil liggen van andere motorvoertuigen
en ondanks alle visies... per gereden km is olieeen zeer kleine kostenpost
met de rechterhand kan je meer besparen dan door de keuze van motorolie
dus kies gewoon voor een gerenomeerd produkt dat geschikt is voor je motorfiets
dus kijk in je boekje.. daar staat alles
ik zei het al eerder.... meer is niet beter
en voor je info Sjaak reed op een yamaha R 1
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.