- Berichten: 44
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
... zijn allemaal terugkerende zaken hier op het forum wellicht eens bundelen en maar naar verwijzen ipv steeds opnieuw beginnen ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Lucht of stikstof in je motorbanden banden (of toch liever Helium voor the flow ) Non issue, gezien de kosten/baten we rijden geen, hoge snelheid, wedstrijden.
Bovendien bevat lucht zo'n 70% stikstof. Dit zijn tevens de grootste moleculen. De kleinste moleculen (zuurstof e.d.) zullen als eerste door het rubber heen weglekken, waarna je bijvult met.... 70% stikstof!
Xenon of normaal H4 Xenon zie je meer en eerder gezien
HID lampen op een twin werken niet: Het brandpunt is anders waardoor het lichtbeeld van de reflector teniet wordt gedaan. Resultaat is irritant licht wat een gevaar vormt voor andere weggebruikers. Er zijn opties in de maak (of al beschikbaar) waarin de HID lampen zoveel mogelijk het brandpunt hebben als hun halogeen tegenhangers.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ja, maar in het buitenland rijdt je veelal met bepakking !!! Dus schijnt je licht ook een stukje hoger..... en laten we eerlijk zijn, hoeveel mensen passen de hoogte van hun koplamp aan als ze met bagage of duo gaan rijden ?En inderdaad die signalen van anderen in het buitenland, dan denk ik, kunnen die lui niet zelf bedenken dat licht aan in alle omstandigheden gewoon veel beter is??
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
En inderdaad die signalen van anderen in het buitenland, dan denk ik, kunnen die lui niet zelf bedenken dat licht aan in alle omstandigheden gewoon veel beter is??
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.