- Berichten: 196
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
... maar denk dat dat niet nodig is voor wat ik wil gaan doen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb een aantal zaken op een rijtje gezet.
-Ik wil nog niet veel in offroad gaan doen
-wil eerst meer behendigheid op de weg opbouwen met de motor.
-wat zandwegen nemen, zal ik niet links laten liggen.
Dus de band die ik ga nemen zal voornamelijk op de weg gebruikt worden.
Op dit moment heb ik erg veel last dat de motor door ribbels of andere zaken een andere richting op wil dan ikke en dat vindt ik niet erg fijn. En dat doet ie dan voornamelijk achter.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hoi Ad,
de achterband is aan het koppen, want als je er met de hand overheen glijd dat is ie niet overal gelijk afgesleten je krijgt dan stukjes rubber die hoger zijn.
De voorband die loopt gewoon door die kopt ook wel maar niet zo erg dan de achterband.
De motor is voorheen een demo motor geweest en toen ik hem kocht was de band hoekig nu is ie rond afgesleten.
Maar het rijd niet erg lekker.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Martijn, voor wat het waard is :-\ Maar een tiental jaren geleden reed er bijna niemand op noppen rond en werd er toch behoorlijk veel allroad gereden ;D Welliswaar lag de snelheid toen lager. Wel zo veilig natuurlijk en ook minder vervelend voord de ander bos gebruikers. Voor wat jij wilt met je motor kan je volstaan met een band die voor dit soort motoren is ontwikkeld. Dat zijn er dan wel weer heel veel Als je af en toe gravel of een bospad wilt rijden moet je een band nemen met een allroad profiel zoals de tourange of anake's De meeste kilometers maak je toch op het asfalt dus kies je een band die ook daar comfortabele is. Er zijn diverse testen op het net te vinden waarin de rijeigenschappen van een band worden beschreven en hoe ze zich gedragen bij de weersomstandigheden. Maar dan nog is een band een persoonlijk keuze. Wat de een een wereld band vind ligt bij de andere in de openhaard (T66) Misschien kan je Ad zo gek krijgen dat je verschillende banden mag uitproberen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Kan iemand me zeggen wat het verschil is tussen de gewone en de EXP ?
zie ik dat de blokken meer doorlopen ,, is de EXP nog meer asfalt geörienteerd ??
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
het gaat om de eigen schappen,
een dwars profiel heeft meer last zaag tand vorming en vandaar dat de exp een iets meer doorlopend profiel heeft gekregen
gelijkmatig slijtage
daarnaast is het compound op de zijkanten iets zachter voor betere grip in snelle bochten
plus punt
de prijs is niet veel meer dan de tourance standaard
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.