stickers op kuip loskrijgen?

26 feb 2009 13:02 #1 door Frenkie H
stickers op kuip loskrijgen? werd gestart door Frenkie H
ik denk dat ik het antwoord al wel weet maar zijn er mensen die geprobeerd hebben de sticker sop kuipdelen los te "weken" en weer te gebruiken?

Niks nieuwschierig maar wie wat hoe?

frank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2009 14:23 #2 door Hilko
Beantwoord door Hilko in topic stickers op kuip loskrijgen?
Hallo Frank,

De stickers op de plastic kuipdelen (en zijkappen) zijn goed te verwijderen (lijmresten met lampolie verwijderen), maar heel blijven en terugplaatsen? Mij was het niet gelukt.
Evt. nieuwe set bestellen via Ebay o.i.d.

Gr. Hilko

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2009 19:17 #3 door RexLex
Beantwoord door RexLex in topic stickers op kuip loskrijgen?
Je kan proberen om de sticker met een föhn warm te maken, de lijm wordt dan zacht.
Of je de sticker er netjes afkrijgt zodat deze nog te gebruiken is?  Ik denk het niet, maar nieuwe bestellen kan altijd nog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2009 15:25 #4 door GijsC
Beantwoord door GijsC in topic stickers op kuip loskrijgen?
Ik heb het geprobeerd maar met de föhn los-stoken gaat wel,maar bij mij werd de sticker iets te zacht waardoor deze uitrekte,en dus onbruikbaar werd.

Een nieuwe kost 55 euro in de originele kleurstelling.

Na twee pogingen om de sticker goed terug te plakken,heb ik uit weemoed maar een kuipdeel gekocht in de juiste kleurstelling.
Het kuipdeel was op sommige plaatsen ingescheurd onder de sticker(bomen gaan niet opzij ;) ),dus toen maar nieuw.

gr Gijs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2009 16:01 - 27 feb 2009 16:03 #5 door vara 2
Beantwoord door vara 2 in topic stickers op kuip loskrijgen?
Zachtjes opwarmen met de haardroger om te beginnen en na een eerste stukje te hebben gelost , met een vodje de lijmresten zachtjes oplossen achteraan de sticker met Tolytylene of Tolueen en zo langzaam verder doen maar zeker geen aceton gebruiken , toch best een test uitvoeren met een vodje op plaats die niet in het zicht is . Ter info , is ook goed voor teervlekken te verwijderen en vlekken op autoruiten en allerhande lijmresten van klevers tot Rectavit (krachtlijm) . Ook kan men borstels met lijm gewoon bewaren in een potje met die vloeistof en dit zonder af te sluiten want is niet vluchtig . Met veel geduld , zou het moeten lukken !!

vara 2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2009 15:53 #6 door superlativ87
Beantwoord door superlativ87 in topic stickers op kuip loskrijgen?
mocht je nieuwe stickers willen

www.styleworks.at/haupt.htm

daar heb ik mijn stickers vandaan gehaald.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.080 seconden