NB... het koelvloeistofleidingsysteem (mooi scrabblewoord...) van de MK1 Dero is niet geheel foutloos. Heb op beide Carbudero's problemen gehad met de aansluiting van de slangetjes op het systeem. Opgelost door slangklemmen te gebruiken ipv het standaard Honda-prul. Overigens heeft Kaatje's Dero (zelfde bouwjaar als de jouwe) vorig jaar bij de beklimming van de Gross Klockner Hochalpenstrasse ook spontaan besloten om een fixe peut koelvloeistof er uit te smijten, zonder dat hiervoor aanleiding was...
(Karinda neemt bergpassen in een iets andere modus dan ik... ;D
Dus eigenlijk had ik overdruk moeten hebben...? )
Wat ook kan gebeuren bij neerleggen... Het systeem heeft een overdrukventiel. Het is niet geheel ondenkbeelding dat deze door de val intern 'onder water' is komen te liggen en daarna bij vertikaal zetten dat gedeelte er via de 'natuurlijke' weg (het overdruk slangetje) uit heeft gekieperd...