Mjah, bijna, ik denk dat je nog even goed moet teruglezen Danny, ik begrijp dat ik je buddy nu onzedelijk aan het betasten ben, maar als Ad als bedrijfje serieus genomen wil worden, zal hij moeten zorgen dat zijn klant geinformeerd wordt, en nee hij hoeft niet te bellen elke keer als hij naar de plee gaat, maar als hij belooft dat hij belt, moet ie bellen, klaar, ik weet helemaal niet dat hij dingen aan het regelen is? een uur ervoor was hij me nog vergeten :
Ik bel hem , stel een vraag, hij weet het antwoord niet want hij is nog thuis (09.30) en kan vanuit thuis geen voorraad op de zaak checken, Ad is niet zo'n computerheld, begrijpelijk, bel me over een uurtje anders even terug, dan weet ik meer. Ok, no prob.
Ik bel een uur later terug: "hoi Ad, weet je al wat? ik heb intussen GH gebeld, die het ding zaterdag kan leveren, maar ik ga morgenvroeg al weg, dus ik heb hem liever vrijdag". Ad: ow, ehh.. sja ehh. ik was je helemaal vergeten, weet je wat? geef me je nummer dan bel ik je terug zodra ik weet of ik hem heb of dat ik weet of ik hem kan leveren (WTF? ik ben daar al klant vanaf dag 1, mijn nummer geven? klantenbestand, WUT? ) Maargoed; ik geef mijn nummer voor de tigste keer maar weer, en ga braaf verder met in de beton zakken.
DAT WAS HET LAATSTE WAT IK VAN HEM HEB GEHOORD.. en daaruit had ik dus moeten kunnen opmaken dat Ad hem vandaag, op iedereen zijn vrije dag (behalve de mijne) is gaan halen bij desbetreffende leverancier. Ik heb geen glazen bol, en as said het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, maar ik ga geen ouwe aankomende bankstellen uit de sloot vissen.
Snap je het nu wel? ???
Ik begrijp dat ik dé Ad in zijn kuif pik, en dat je hem vást niet af gaat vallen, maar "zak in de beton en blijf daar"? serieus? ben je niet een beetje te oud en wijs om doodsverwensingen te doen op the almighty interwebz? kinda childish vind je niet?
Jij was ooit een hotemetoot hier toch? gelukkig heeft de club het overleefd, lambal