Olielekkage uitgaande as

22 apr 2011 21:36 - 22 apr 2011 22:03 #21 door Sounddragon
Beantwoord door Sounddragon in topic Olielekkage uitgaande as
Mjah, bijna, ik denk dat je nog even goed moet teruglezen Danny, ik begrijp dat ik je buddy nu onzedelijk aan het betasten ben, maar als Ad als bedrijfje serieus genomen wil worden, zal hij moeten zorgen dat zijn klant geinformeerd wordt, en nee hij hoeft niet te bellen elke keer als hij naar de plee gaat, maar als hij belooft dat hij belt, moet ie bellen, klaar, ik weet helemaal niet dat hij dingen aan het regelen is? een uur ervoor was hij me nog vergeten  ::)

Ik bel hem , stel een vraag, hij weet het antwoord niet want hij is nog thuis (09.30) en kan vanuit thuis geen voorraad op de zaak checken, Ad is niet zo'n computerheld, begrijpelijk, bel me over een uurtje anders even terug, dan weet ik meer. Ok, no prob.
Ik bel een uur later terug: "hoi Ad, weet je al wat? ik heb intussen GH gebeld, die het ding zaterdag kan leveren, maar ik ga morgenvroeg al weg, dus ik heb hem liever vrijdag". Ad: ow, ehh.. sja ehh. ik was je helemaal vergeten, weet je wat?  geef me je nummer dan bel ik je terug zodra ik weet of ik hem heb of dat ik weet of ik hem kan leveren (WTF? ik ben daar al klant vanaf dag 1, mijn nummer geven? klantenbestand, WUT? ) Maargoed; ik geef mijn nummer voor de tigste keer maar weer, en ga braaf verder met in de beton zakken.

DAT WAS HET LAATSTE WAT IK VAN HEM HEB GEHOORD.. en daaruit had ik dus moeten kunnen opmaken dat Ad hem vandaag, op iedereen zijn vrije dag (behalve de mijne) is gaan halen bij desbetreffende leverancier. Ik heb geen glazen bol, en as said het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, maar ik ga geen ouwe aankomende bankstellen uit de sloot vissen.
Snap je het nu wel?  ???

Ik begrijp dat ik dé Ad in zijn kuif pik, en dat je hem vást niet af gaat vallen, maar "zak in de beton en blijf daar"? serieus? ben je niet een beetje te oud en wijs om doodsverwensingen te doen op the almighty interwebz? kinda childish vind je niet?
Jij was ooit een hotemetoot hier toch? gelukkig heeft de club het overleefd, lambal  :)
Discussie gesloten.
22 apr 2011 22:00 #22 door Sounddragon
Beantwoord door Sounddragon in topic Olielekkage uitgaande as

Mensen daar is gewoon een communicatie fout gebrek gebeurd, dat is altijd jammer.

True.

Danny een tip, je bent er niet bij geweest tijdens dat telefoon gesprek dus hou je mening voor je ;D . Dit is tussen hun 2en en het is jammer dat het hier op het forum geplaats word.

Precies, ik mopper, en krijg te horen dat ik niet het hele verhaal vertel, doe ik dat daarna wel, mag ik in de beton zakken :')
Van mij hoefde dit niet, maar blijkbaar werkt de PM funktie hier prima en moest het even het net op, nou voila, en wees er blij mee en leer ervan, dit soort akties kost klanten, en tijd, want nu is hij voor JL heen en weer gereden; organisatie, en punctualiteit. afspraak is afspraak, belofte is belofte. Ik gun Ad graag zijn handel, dat weet ie, ben er pas nog heen gereden voor een set verse Anakee's, terwijl dat stiekum gewoon duurder is qua brandstof als ze hier om de hoek halen, maar ik voelde me nu een beetje in de steek gelaten, en dat ventileer ik.

Als het een gemiddelde Motoport vestiging was geweest waar dit was voorgevallen was het kuttent geweest, maar omdat het over 'ons Ad' gaat, ben ik nu een klootzak, what's new?  ;D

Trouwens Danny; als je je nou eens nuttig wilt maken als internet commisie pimpboy:  zorg eens ff dat je in de nieuwe layout niet elke keer 10 extra blanco regels onder je post krijgt, bloedirritant, dus hup hup, ga eens wat nuttigs doen  :-*

Discussie gesloten.
22 apr 2011 22:41 #23 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Olielekkage uitgaande as
off line bestuurlid :)

ik vrees dat we even alle pas op de plaats moeten maken,

ik had inderdaad terug moet bellen.... heeft jeff helemaal gelijk in(heb ik overigens vanavond ook geprobeerd)
en heb dat gisteren niet gedaan..
ik vergeet soms dingen  waardoor ik schijnbaar  niet aan ieders verwachting voldoe
het vervelende van contacten die minder bevredigend verlopen  je het altijd op voorhand al verloren hebt
het gaat namelijk om iemands perceptie en in bijna alle gevallen zijn dat situatie's waarbij 1 partij zijn hakken in het zand gaat zetten als zaken niet verlopen zoals men dat in gedachte heeft

storingen komen altijd ongelegen maar bijna nooit onaangekondigd
denk aan lekkages,versleten banden en versleten koppelingen etc
echter de verwachting  is vaak dat het onmiddelijk opgelost kan gaan worden
want ze moeten  diezelfde dag nog op vakantie , ze de motorfiets niet kunnen missen, de toerrit die dag is en zo meer.
maar maken dergelijke feiten het daardoor  dan ook mijn probleem.
gelukkig niet meer

Het motorseizoen is nu goed begonnen
iedereen wil geholpen worden en voelt zich belangrijk
wacht tijden lopen weer op

Ik zal altijd mijn best doen ... is dan soms onvoldoende om aan ieders verwachtingen te voldoen
en dan is dan jammer voor die ene of misschien 2

dit soort gebeurtenissen zorgen gewoon op termijn dat je meer eelt op je hart krijgt en je regels voor je zelf gaat maken waardoor je eigen handelen steeds meer zakelijker uitgevoerd moet gaan worden
al zou ik het persoonlijk tintje wel missen...  maar dat zal vast wel snel overgaan

Discussie gesloten.
23 apr 2011 00:27 #24 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Olielekkage uitgaande as
iedereen uitgeventileerd? Ja of nee, nu weer ontopic!

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."
Discussie gesloten.
23 apr 2011 08:17 #25 door Neet
Beantwoord door Neet in topic Olielekkage uitgaande as

Conclusie:

Er zijn twee dingen daar: de uitgaande as (ofwel secundaire as) waar het tandwiel op zit. De andere is de schakelas (waar de foto van is). Aan de hand van deze info kun je nu zelf vaststellen om welke as het gaat. Beide hebben een keerring om de olie binnen te houden. Beiden zijn van buitenaf te verwijderen en te vervangen. Bij de één moet het tandwiel eraf, bij de ander dus.. duidelijk toch?

Hallo Jeff, borgplaatje verwijderen en dan 'peuter' je die keerring er zo uit. Kind kan de was doen. Nieuwe monteren met een klein beetje vettigheid en met een zo groot mogelijke dop uit je doppenset die net binnen de passing valt voorzichtig intikken.

Is het alleen nog zaak: laat je het je dealer doen of doe je het zelf.

Oja, en Fred, soms lopen de gemoederen wel eens hoog op. Gewoon om blijven lachen.
Verder is het een top forum waar je veel plezier en informatie uit kan halen.
Welkom bij de club.....(forum)
Discussie gesloten.
23 apr 2011 14:42 #26 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Olielekkage uitgaande as
Danny en Jeff, welk gedeelte van " en nu weer ontopic" begreep je niet? Dit topic gaat niet meer over het onderwerp, splits dit geneuzel af naar de praathoek dan kan het hier weer over keringen gaan ok? (splitsen is een drama op mijn smartphone, vandaar)

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.062 seconden