Mikuni Vacuumpomp - revisie setje - waar haal je dat?

03 aug 2014 03:52 #21 door Erik

Zou zomaar kunnen dat er intern, in de pomp, wat lekt Pim  :-\. Ik vermoed dat het ding bij Erik wel een poosje werkloos op de plank gelegen heeft.

Ik ga het wel effe aankijken, de werking van de pomp is goed voorlopig  :)

René,

Als de pomp niet goed is hoor ik het wel he, 350km een vol slangetje is wel erg snel.. Hoeft trouwens niet persé een lek membraan te zijn (als deze lek is is de pompwerking ook snel weg).

By the way; als het goed is is het membraan dubbelzijdig, als deze lek zou zijnaan de brandstofkant komt er benzine uit dat hele kleine +/- 4mm pijpje waar geen slang op zit.
Als het membraan zomaar zou kunnen lekken zonder dat je dit kan constateren zou je blok op hol kunnen slaan doordat de benzine door het lekke membraan het inlaatkanaal instroomt. Dat wil je niet meemaken  ::)

Ik hoor het wel,

Grt Erik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2014 08:49 #22 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Mikuni Vacuumpomp - revisie setje - waar haal je dat?
No worries Erik  :). Zoals ik al meldde is de werking van de pomp voorlopig gewoon goed  8)

Om de paar honderd km het dopje er af trekken is nou ook het werk/moeite weer niet  ;)
Ik heb nog geen tijd/zin gehad om 'm een keertje open te maken, maar komt goed  :)

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.115 seconden