Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hi, vorig jaar naar de Noordkaap geweest door Noorwegen zelf. Benzinekanistertje meegenomen van 1.5 liter, was niet nodig hoor! Heb het thuis in de tank gegoten wegens ''over'' benzine stations genoeg! Gewoon elke keer als je er 1 ziet tanken! En zware dingen in een tas achterop de buddy doen en kleren in de koffers!Hallo iedereen,
Ik heb het zo'n beetje alles afgezocht wat ik kon maar vind helemaal nergens wat de maximale belading van touratech zega koffers zijn.
Zelfs de site van touratech geeft alleen de max. belading van de topkoffer van 10kilo. Ik rij een RD07 Africa twin.
Ik heb een linker 41 liter en rechter 35 liter. Ga binnenkort naar Noorwegen en dacht laat ik ze eens op de weeg schaal zetten.
Links is 15 kilo en rechts 11 maar daar wil ik nog 6liter benzine aan kwijt. 2x 3l. Links moet er eigenlijk ook nog een bottle houder van 2 liter water op.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik rij verder TKC80s omdat het Noorwegenallroad gaat worden. Reserve bandje ligt achter op want de huidige is tweederde op. Het is alleen wel de bedoeling dat de zooi er halve wege denemarken niet af donderd.
Iemand enig idee of nog beter, praktijk ervaring met de maximale belading van deze koffers??
Groeten,
Michiel