- Berichten: 657
Persoonlijk heb ik alleen maar ervaring met de bridgestone Battlewing en wat er staat beschreven in de test over de bridgestone BW deel ik in mening.
Op asfalt en rechtdoor geweldige grip, maar in bochten merk je dat je snel aan de limiet zit. In de regen zijn bochten op hogere snelheid een "uitdaging".
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zal best lekker rijden, de trail is dan ook een wegband en een heel klein beetje geschikt voor off road.
De Mt 60 is bij benadering weer net andersom.
Daarom is het zo belangrijk te weten wat je voornamelijk met je motor doet.
Als je 50 pct echt off road gaat zou ik voor een extra set wielen zorgen. Hier kom je anders gewoon niet uit.
Maar ik neem aan dat je met je Varadero nauwelijks tot niet van de weg komt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
dit beeld herken ik totaal niet vande conti trail attackHallo, Ik had eerst de Continental Attack onder mijn Dero liggen. Goede band tot het begint te regenen..... Dan lijkt het wel of er sneeuw ligt, zo glibbert hij over de weg, vooral op de snelweg, elk spoor zoekt hij zich dan. > > Maar, nu met de Pirelli Scorpion Trail, is het toch wel ff wat anders, heerlijk gewoon, ik kan weer rijden zoals ik dat wil.....
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
dit beeld herken ik totaal niet vande conti trail attack
de grip is wel iest minder dan die van de mich anakee 2 in de regen maar zoals jij het schrijft....
en dit is wat ik willde zeggen met je eigen beleving.
overigens heb je de pirel;li scorpion in een AT en in een ST uitvoering
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ik zie het al....
de opvolger ervan.. tja het gaat ook zo snel met die produkt wisselingen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ook ik snap niet van jullie ervaring dat de Conti's slechte wegligging hebben bij nat weer. Wij hebben in Noorwegen 6000 km gereden met mooi weer, maar zeker ook bij plensbuien. Niets dan lof voor de conti's: droog of nat wegdek wij hadden met onze transalpen supergrip.....Ik herken het beeld wat dero-ryder van de trail attacks schrijft.
Zolang het droog is is het een super stabiele band met een goede grip.
Kom je op een natte weg dan is het met de grip een heel eind afgelopen.
Ik heb de banden in de aanbieding gegooid en wil weer overstappen naar Annakees.
Daar heb ik al een paar setjes van opgereden en allemaal hebben ze de 20K bijna gehaald.
Terwijl onze rijstijl ( MarieLouise houdt ook van doorrijden) niet onder het kopje gezapig is te vangen.
Af en toe een onverhard pad gaan we ook niet uit de weg en ook daar doet een Annakee zijn werk goed.
Iets minder stabiel in de bochten ( zeker op hoge snelheid) maar een eindeloze grip op de droge weg waarvan je op een natte weg bijna niets inlevert.
Let wel dit is mijn beleving van deze banden en dit is zeker niet representatief voor allen.
Ad kan als geen ander de eigenschappen van een band vertellen en het is aan ons als gebruiker om een keuze te maken.
Een band voelt goed voor je of niet en dan kies je de volgende keer iets anders.
Succes met experimenteren
Groet Hans
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.