Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden, zit die tovenaar ook nog een beetje in de buurt? en wat is 'niet te betalen'?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Mijn avatar is nooit weg geweest, iig niet langer als een paar dagen, geniet er maar van ;DLang niet gezien/gelezen, Luide Draak. Zelfs je draak van een avatar is terug... ;D :-X
Back2topic... ik zou dat niet zo maar doen (een voor de Alp ontworpen demper op een Twin zetten of in jouw geval, visa-versa). Je grijpt immers wel in in de 'ademhaling' van het motorblok.
Als het wél gaat, zou ik de motor na montage in ieder geval ff goed laten afstellen. En je lieftallige Eega ook direct verblijden met een dynosetje op de carbs en een K&N luchtfilter
Voor de kosten van een tussenstukje... bij de Tovenaar van Ad zal dat best meevallen. Je koopt er in ieder geval géén nieuwe uitlaatdemper voor...!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Heuj, een tovenaar is een tovenaar toch ? ;Dnatuurlijk kan hij dat niet.. je moet van heel dik naar vrij dun en dan nog met een knik erin
je moet natuurlijk wel willen,
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik ben een beetje verkast ;Dhsluis 175 km??
laatste keer dat ik bij je was deed ik er maar een half uur over
en ja ik leef ook nog
en had paul geen produro onder zijn alp die woont 10km van hsluis
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Thanks Han, dat is al een stuk beter in de buurt, al vind ik hem niet mooi zitten zo, maar dat is smaak, en het is maatwerk, dus dan kan allesUit de blogspot van Sander.en.Marianne
http://les-deux-alpes.blogspot.com/2011/12/exhausted-ii.html
Pajic in Gendringen...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Whehe, street-legal??? jij kent me slecht he >Hallo Drakie,
Realiseer je dat als een StreetLegal versie nastreeft dat een deel van de demper in de tussenpijp zit bij een Laser. Zelf een pijp er tussen maken hoe mooi dan ook uitgevoerd gaat je fors meer dB's opleveren. Als dat geen probleem is prima anders moet je maar ff een PM'tje sturen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Thanks Han, dat is al een stuk beter in de buurt, al vind ik hem niet mooi zitten zo, maar dat is smaak, en het is maatwerk, dus dan kan alles
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik vind het eigenlijk voornamelijk geen porum dat het eindpijpje naar beneden wijst, die moet recht naar achteren 'kijken' vind ik, hij staat ook wel een eind naar achter, maar hey, het is ook een flink eind demper voor op een Alp
Ik heb inmiddels wat ijzertjes in het vuur, als mijn nieuwe demper binnen is ga ik eens op onderzoek uit vwb de opties, hem er even naast houden om te kijken wat er mogelijk is, en eens uitvlooien hoe dat er precies uitziet op een Alp met een originele tussenpijp.
Het zou fijn zijn als eigenaren van een Alp met zo'n ding erop wat fotootjes zouden willen posten; ik ben wel benieuwd hoe het zit met een originele linkpijp; krijg je dan geen last met je zijkap?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zoals je zelf al aangeeft; smaken verschillen inderdaad Op de brommer van mijn vrouwtje zitten geen koffers, en die gaan er niet komen ook, dus mag de uitlaat best een beetje 'modieus' zitten. In jouw/jullie geval, was de reden meer praktisch blijkbaar, en daar hoeven wij niet echt rekening mee te houden.Mja, smaken verschillen. Mij boeit het eerlijk gezegd niet hoe de uitlaat erop zit. Heeft ook te maken met de plannen die wij met de motoren hebben. Eigenlijk vind ik het wel fraai dat de demper parallel aan het bagagerek loopt. En straks met de koffers ervoor zie je hem toch haast niet meer.
In eerste instantie was ik van plan een lage uitlaat te laten monteren. Maar dit is denk ik een stukje handiger. Ik vermoed dat met het juiste beugeltje en een stukje RVS pijp, een Laser Produro ook wel op de manier die jij wenst te monteren is.
Mooie spijkerbroek trouwens
Hoi SanHey drakie, wil wel een foto maken van de tussenpijp. Hier in Doetinchem is een motorfietsenuitlaatfabriek (hebben voormalig BSM overgenomen, dus specialisten!)die mijn 2e hands produro open hebben gesneden en voorzien hebben van een gaas pijp met daaromheen nieuw dempingsmateriaal, mooi weer dichtgelast ook. Die pijp was versleten, een produro heeft al nauwelijks demping maar deze klonk heel blikkerig en maakte me een bult herrie....poehhh. Nu is het stukken beter, klinkt donkerder en wat ''zachter'' Ze zijn niet duur! Van het zijkapje geen last. grtz. San
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.