Heb net de eerste aangepaste pomp ontvangen en wordt als ik tijd heb zondag eronder gezet .
Deze pomp komt bij Norbert vandaan een Oosterijker die 3 AT's bezit , hij heeft inmiddels 300 pompen aangepast en daar ziin er geen meer van stukgelopen door ingebrande contactpunten .
Er zijn er wel een aantal stuk gegaan maar de oorzaak daarvan ligt onder andere in het open maken en bekijken van zijn kunsten en verkeerde boordspanning .
En er zij natuurlijk meer zaken te bedenken om een pomp stuk te laten lopen .
Wat is er met deze pomp gedaan :nieuwe contactpunten
diode en condensator ingebouwd
Norbert heeft inmiddels 90000km met een van zijn eigen pompen gereden en geen slijtage aan de contactpunten kunnen ontdekken .
Hier het filmpje om het verschil te laten zien .
.
www.africatwin.de/phpbb_x/template.php?page=9
Ik ben zelf nog bezig om te kijken of ik er een kan maken zonder contactpunten , ik denk echter dat de oplossing van Norbert meer dan voldoende is .
Wat ik wil doen is een ruilservice opzetten , dit betekent dat je mij je kapotte pomp opstuurt en ik je een aangepaste terug stuur.
De prijs zal ongeveer 44 euro bedragen inclusief verzenden binnen Nederland .
De pomp die je opstuurt moet wel orgineel zijn inclusief bedrading en stekker , en niet uit elkaar liggen .
Om dit te kunnen doen en altijd een pomp op voorraad te hebben heb ik nog wel twee kapotte pompen nodig !!!!
Heb je er nog een liggen laat het me dan even weten .
Stuur me dus je kappotte pomp als je hem niet meer gebruikt dan kan ik beginnen met deze service < ;D
Olaf