- Berichten: 2063
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ok duidelijk verhaal, wellicht dat het bij kleinere inhouden van cilinders wel voelbaar is. Waarom is er gekozen voor zo weinig pk's uit dit blok, duurzaamheid oid?
Lijkt mij toch makkelijk mogelijk om hier de zelfde pk's uit te halen als bij een varadero.
Bedankt voor de reacties tot zover.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
je wil geen gladde inlaatpoort , je kijgt dan laminaire lucht zonder turbulentie , daardoor mengt de lucht en benzine niet goed dus een slechtere verbranding , inlaatpoorten kunnen natuurlijk wel verbeterd worden maar daar is een hoop kennis en een flowbank voor nodig , om een goed resultaat te behalen .het maakt ook nogal verschil 4T of 2T en welke poort in , uit , spoelpoort etc . Olaf
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.