carberateur houders(rubber)

01 mei 2009 16:31 #1 door africatwinner67
carberateur houders(rubber) werd gestart door africatwinner67
Hoi weet iemand of de rubberen carburateur houders tussen de rd07 en rd04 verschillen?

Heb ze besteld [img] maar zit toch iets losser(te los) Thanks Edwin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2009 21:34 #2 door kees
Beantwoord door kees in topic carberateur houders(rubber)
Dat zijn je spruitstukrubbers. Ja die zijn hetzelfde (alles aan en rond het blok van 04 en 07 is gelijk).

Heb je wel de juiste gekregen?

(en wanneer ga je nou 'ns rije?? :angel:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2009 22:40 #3 door africatwinner67
Beantwoord door africatwinner67 in topic carberateur houders(rubber)
He Brombeer, ga als het goed is morgen starten ::) Vandaag de ketting erop, accu koppelingskabel etc etc, morgen de "spruitstuk"rubbers erop benzine en hoop er rond 17:00hr toch een stukje mee gereden te hebben! ;D  Laat het morgen wel even weten!

Wat ik trouwens bijzonder vind is dat de nw spruitstuk rubbers zoveel losser erom heen zitten vandaar de vraag !  Gr @twin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2009 23:45 #4 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic carberateur houders(rubber)
Tip (Bron: Ad Mies  ;D)

Ik heb vorig weekend gesleuteld bij Ad en had ook last van lekkende inlaatrubbers. Schoongemaakt en weer gemonteerd (rubbers waren nog heel redelijk) en ja hoor: ze zaten zo los (klem helemaal vastgedraaid) dat ik ze nog met de hand kon draaien.

Er zit een busje tussen de uiteinden van de klem (de schroef zit ook door het busje). De klemmen zelf rekken waarschijnlijk met leeftijd wat op. Zet de busjes in een bankschroef en vijl er een millimeter of twee af. Dan kun je rubbers net wat strakker klemmen dat ze iig niet met de hand gedraaid kunnen worden. Ik heb het gedaan en zitten nu netjes vast, maar ook niet te strak.

Let goed op, er zit een stalen pinnetje op de rubbers en die moet in een uitsparing op de rand van de inlaat zitten. Dan weet ook gelijk dat de orientatie goed is.

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2009 09:48 - 02 mei 2009 22:34 #5 door africatwinner67
Beantwoord door africatwinner67 in topic carberateur houders(rubber)
PMF71 mijn hartelijke dank voor je tip, ik had bijna de oude er weer op gezet, ga het iig proberen thanks Edwin

Is gelukt  ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.068 seconden