slangen onderkant carberateurs Africatwin

03 mei 2009 17:29 - 03 mei 2009 18:50 #1 door africatwinner67
slangen onderkant carberateurs Africatwin werd gestart door africatwinner67
Weet iemand hoe de route loopt van deze "ontluchtings" slangen die onder de carberateur vandaan komt, ik heb ze nu via de brandstof aanvoer lopen, maar in mijn perceptie loopt het anders origineel. Ik kan het niet in de Hayes manual vinden of op mijn oude foto's voor ik het blok uitbouwde. Alvast mijn dank.

Bijlage:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2009 18:42 #2 door kees
Beantwoord door kees in topic slangen onderkant carberateurs Africatwin
Hey Twinner67,

Als je nou via ImageShack plaatjes upload, vink dan op de 'upload' pagina aan:'resize image' en kies hier 640x480 (for message-boards)

en als hij klaar is, niet de 'thumbnails for forums (1)' maar scroll iets naar onder en pak de 'hotlink for forums (1)'.

Dan krijg je een passende foto hiero en zijn dingen makkelijker te zien en wordt je niet omgeleid naar ImageShack.

Grtz, Brombeer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2009 18:44 - 03 mei 2009 18:54 #3 door africatwinner67
Beantwoord door africatwinner67 in topic slangen onderkant carberateurs Africatwin
Ok Brombeer ga ik doen! :))

Bijlage:


Hier zie de zijkant, heb het nu langs de benzine aan en toevoer gelegd, maar is in mijn beleving geen originele route, loopt deze bovenlangs iemand een idee?

Edwin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2009 19:25 #4 door kees
Beantwoord door kees in topic slangen onderkant carberateurs Africatwin
Ja man!  ;)

Welleke die dunne die onder aan je vlotterbakjes zitten? Dat zijn de vlotterkamer overloopslangetjes.

Geen flauw idee ik heb een RD07 (ander frame). Daar gaan deze links langs de achterste cylinder naar achter, tussen blok en achterbrug door en komen daar in een bundeltje samen tussen een beugeltje aan het frame, met ook de carterbeluchting en tank-overloop en zo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.055 seconden