- Berichten: 3817
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat klinkt goed, vind het niet erg om tegen vergoeding er samen aan te werken!
Wist niet dat er een sleutelhok bestond met wie kan ik daar afspraken over maken?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Laat me even weten wanneer je gaat, bij mij komt het er ook aan... (voorrem)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Je zegt "beste tijd gehad hebben".. je zegt niet "zijn versleten"
Ik kan me geheel voorstellen dat je met een stalen remleiding (een beetje) directer remt...
Maar als ik met mijn Alp van tig jaar oud met "oude" remleidingen rem dan kom ik nog altijd tot stilstand.
Ja het GEVOEL is anders.. maar ik sta geen millimeter verder tot stilstand.
Ik ben geen natuurkundige, en ik hoor graag tegenargumenten, maar het lijkt mij dat nieuw of 2 jaar oude remvloeistof een groter verschil geeft dan stalen remleidingen.
De Transalp is ooit uitgebracht in de USA, een van de moeilijkste landen wbt. aansprakelijkheid.
Als remleidingen vervangen MOETEN worden dan staat dat in de Service manual.. heb ik niet bij de hand, staat het daar in?
En MOETEN is dan nog altijd binnen een ENORME veiligheidsmarge die Honda gekozen heeft.
Voorlopig rij ik met de instelling... staal is goed voor de kas van de handelaar.
Je mag mij dus wel de klootzak noemen die ervoor zorgt dat de economie niet aantrekt.
.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik ben geen natuurkundige, en ik hoor graag tegenargumenten, maar het lijkt mij dat nieuw of 2 jaar oude remvloeistof een groter verschil geeft dan stalen remleidingen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ja, voordat je de blokjes monteert de zuigers opschuren met dun reepje schuur papier. Er om heen doen en heen en weer halen. Daarna even insmeren met remvloeistof. Geen gewoon vet gebruiken. Er is wel speciaal spul voor. Eventueel voorzichtig blokjes in werkbank zetten. Niet te hard knijpen.
Heeft iemand hier ervaring mee en evt. manieren om dit schoon te maken of in te vetten. Durf niet zo goed vet te gebruiken bij mijn remmen )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.