nut van een momentsleutel

20 nov 2013 07:11 #21 door tigger
Beantwoord door tigger in topic nut van een momentsleutel

Klopt dat kan ook niet maar het verhaal is langer ik heb namelijk eerder deze week nog 2 momentsleutels
gekocht "Stahlwille Manneskop 730" die loopt van 6 NM tot 50NM en bij diezelfde koop zat een "gedore 4549-01 deze loopt van 1 tot 5 NM.

Heb dus 3 momentsleutels gekocht  maar dat leek me een te verwarrend verhaal dus had ik alleen over de Britool geschreven ook omdat ik dat merk niet kan en hij erg imposant om te zien is en dat voor 30 euro.

Vraag me wel af wat ik eigenlijk met dat kleintje moet waar neer haal nu minder dan 6 NM aan?
Zit nu nog wel met een gat tussen de 51 en 69 NM , maarja je kan niet alles hebben in je leven.

In de Haynes die ik voor mij alp heb liggen staan wat aanhaalmomenten van bijvoorbeeld 4 Nm. Zaken als de ontluchtingsnippels op de remmen etc...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2013 09:46 #22 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic nut van een momentsleutel

Klopt dat kan ook niet maar het verhaal is langer ik heb namelijk eerder deze week nog 2 momentsleutels
gekocht "Stahlwille Manneskop 730" die loopt van 6 NM tot 50NM en bij diezelfde koop zat een "gedore 4549-01 deze loopt van 1 tot 5 NM.

Heb dus 3 momentsleutels gekocht  maar dat leek me een te verwarrend verhaal dus had ik alleen over de Britool geschreven ook omdat ik dat merk niet kan en hij erg imposant om te zien is en dat voor 30 euro.

Vraag me wel af wat ik eigenlijk met dat kleintje moet waar neer haal nu minder dan 6 NM aan?
Zit nu nog wel met een gat tussen de 51 en 69 NM , maarja je kan niet alles hebben in je leven.

oke mooi spul gekocht dan, in dat gat van 51tot 69 zit precies de bout van je voorwielas, jammmmmer

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

20 nov 2013 21:42 #23 door ron overkleeft
Beantwoord door ron overkleeft in topic nut van een momentsleutel

Die zou heel mooi zijn voor mijn carbon racefietsje van 7 kg  ;D
Ik wil hem graag van je overnemen.

Hij gaat me echt nog wel een keer van pas komen Cas maar zo,n zelfde staat nog te koop op
marktplaats in Nieuw Vennep voor 40 euries.

20 nov 2013 21:54 #24 door Cas
Beantwoord door Cas in topic nut van een momentsleutel
Ik ga eens ff kijken.

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.111 seconden