welke onderdelen site's zijn er en gebruik je?

05 mrt 2014 22:15 #1 door TransAlpGhost
welke onderdelen site's zijn er en gebruik je? werd gestart door TransAlpGhost
ik heb hier alvast een link naar een site waar ik op zoek hoe het in elkaar zit en welk onderdeel ik zoek, de link waar een ieder zijn model en jaar in kan voeren ;)

http://www.lingshondaparts.com/honda_motorcycle_parts_select_model_M10.php

en er wordt gewerkt met www.cmsnl.com maar dat vind ik zelf geen lekker zoek site, ik zie daar geen exploded views

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2014 15:16 #2 door Oldtimer

06 mrt 2014 20:10 #3 door mickey
Beantwoord door mickey in topic welke onderdelen site's zijn er en gebruik je?
Ik heb zelf laatst voor onderdelen voor mijn varadero,
gebruik gemaakt van https://www.motorcyclespareparts.eu/
Zeer overzichtelijk met exploded views, goede prijzen en acceptabele levertijden ( mits onderdelen voorradig zijn)

12 mrt 2014 13:58 #4 door TransAlpGhost
Beantwoord door TransAlpGhost in topic welke onderdelen site's zijn er en gebruik je?
meer als informatie bron en om naar te verwijzen en te delen, ik gebruik zelf ook google nog al veel ;)

maar dank voor jullie bijdragen

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

14 mrt 2014 12:13 #5 door TransAlpGhost
Beantwoord door TransAlpGhost in topic welke onderdelen site's zijn er en gebruik je?
www.rad.eu/nl fijne verstuur snelheid en methoden veel onderdelen tegen scherpe prijzen

www.marktplaats.nl
altijd goed

www.boonstraparts.com/
heeft veel voor de xl650 liggen

www.banden-pneus-online.nl/motorband-120-90-17.html
voor banden, let op versturen via GLS en dat is heel irritant als je niet thuis bent, dan moet je de banden ergens ophalen.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.077 seconden