- Berichten: 23
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
@ Waffie
ik ben vooral nieuwsgierig hoe je het gat dan rond maakt?
gelukkig nog niet nodig voor de motorische fiets maar nuttige info wat mij betreft
groet
Caspar
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
beter tijdens repareren dan tijdens het rijden !.. Bij het terugplaatsen van mijn band brak er een remblokje af, het frictiemateriaal van de houder....
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ik antwoordt maar even
gewoon op de scheur/gat dubbel vouwen en met een gaatjes tang (de kleinste)
een half rond stukje eruit drukken, open vouwen en je hebt een klein rond gaatje
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb inmiddels een reparatiesetje besteld bij japparts. Gelukkig had ik nog een binnenband liggen van een set wielen die ik een keer 2e hands had gekocht, dus heb ik de binnenband daarvan er in gezet.
Het kost wel bloed, zweet en tranen om ff een binnenbandje te wisselen, maar met het juiste gereedschap is het allemaal gelukt. Echter als ik iets maak aan mijn motor dan gaat er vrij snel al weer iets anders kapot... Bij het terugplaatsen van mijn band brak er een remblokje af, het frictiemateriaal van de houder....
Binnenkort ga ik mijn buitenbanden vervangen en ik heb nu anakee 2 banden erop liggen. Echter zijn deze amper meer verkrijgbaar, nog wel ergens een site gevonden waar hij nog op staat voor 120 euro. Heb van een kennis vernomen dat de heidenau k60 ook prima zijn en lang meegaan. Weet iemand wat het verschil tussen deze twee is? Van de zomer ga ik samen met vriendin + touratech koffers + alles wat er nog meer bij past, op vakantie. Het gewicht gaat dan eerder richting die van een auto en zoek nu een band die dat allemaal aankan zonder te gaan dansen in de bochten. Iemand een suggestie? En kan ik dan het beste een 130 of 140 achterband nemen?
Alvast bedankt!
Groet Alex
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Die van een vrachtwagen heb ik ook wel eens gezien Die zijn echt mega
als je er tijd voor hebt kun je ook een plakkertje maken uit een oude binnenband
goed schoonmaken is het advies en beiden delen insmeren dus de binnenband met het gaatjes dat goed schoon en rond is en de plakker daarna laten drogen
na droging beiden delen op elkaar brengen en goed aan drukken
Ik plak mijn banden gewoon met het setje voor de fiets.
Een fietsbandje wordt op druk gezet tot 9 bar.
Dan zal hij in onze brommers toch wel blijven zitten?
ik vind persoonlijk plakken een noodreparatie, zou liever een nieuwe binnenband erin zetten, geeft toch meer vertrouwen.
onzin... als de reparatie deskundig is uitgevoerd zal deze plek sterker zijn dan ooit tevoren
de binnenband kan kan wel klappen maar de plakker blijft heel
Echter als ik iets maak aan mijn motor dan gaat er vrij snel al weer iets anders kapot... Bij het terugplaatsen van mijn band brak er een remblokje af, het frictiemateriaal van de houder....
Heb van een kennis vernomen dat de heidenau k60 ook prima zijn en lang meegaan.
De Heidenau K60 is een prima band.
(..) en dat doe ik op mijn 3de setje k60 scout banden onder een xl650v (..) ik vind het een fijne band.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.