- Berichten: 1934
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Mijn advies aan Cas is dus: als jij nóg wat lager wilt, gewoon proberen met veervoorspanning omlaag, evt de voorpoten ook nog ietsje (verder) doorsteken en dan even testen hoe het rijd. Bevalt het, prima! Bevalt het niet kun je altijd nog naar de specialist
Grtz,
René
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
niet helemaal,
om een veer in te drukken heb je een bepaalde kracht nodig en dit geeft met aan met Nm/mm de zogenaamde veer constante voor een lineaire veer
als je de veer voor spanning verhoogd raak je dus een stuk veerweg (indrukken van de veer) kwijt.
wil je de veer weer aanspreken zul je eerst deze kracht moeten over winnen dus met andere worden... je raakt een stukje comfort kwijt
als de veer voorspanning dus nul is zal de motorfiets verder inzakken en is de naloop het kortste en andersom
de veren dragen de motorfiets en dienen CORRECT TE STAAN ZODAT NADEINEN NIET VOOR KOMT
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.