wat betreft de olie is het mij ook wel eens opgevallen dat de aawijzing op de peilstok verandert zonder dat ik bijvul , ik peil daarom altijd onder dezelfde omstandigheden motor warm gereden en na de tankbeurt , 100cc teveel kan geen kwaad het risco wat je loopt bij teveel is keerringen en pakkingen die gaan lekken , veeeel teveel wordt een ander verhaal .
Ik ben het met Bono eens stel eerst een keer de koppeling en ketting goed af zoals het hoort , slecht naar zijn vrij vanuit een had ik ook in sommige omstandigheden heb de ketting nu iets losser en andere olie (moest toch ververst worden) en het probleem is weg .
Klapperen van het pookje heb ik nog niet gezien , maar blijkt alles niet te werken kan je alsnog verder gaan zoeken.
Ik gebruik nu een semisyntheet , weet niet wat er in zat , nu 10w40 van castrol .
De uitgaande assen van de AT gaan ook wel eens kapot maar dat is dan vooral de vertanding van de as waar het tandwiel op zit .
Wat is de staat van je ketting en tandwielen , versleten kan het ook wel eens problemen gaan veroorzaken .
Anders waag een keer een trip naar AD die weet een hoop van dit soort dingen Groeten Olaf