- Berichten: 3713
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
mischien is het wel een idee om olie in een bv 60trl vaten te kopen voor bv clubleden scheelt enorm . ik heb laatst een vat 10w60 castrol edge gekocht voor mijn auto's en kost bij bv brezan ongeveer 18eurie de ltr ,en in een 60ltr(niet bij de brezan overigens) vat nog geen 10eurie . je pomp en verstuivers worden echter alleen gesmeerd door de dieselolie en niet door de motorolie .wat de specs betreft is het een beetje wat je zelf wil minimale of maximale bescherming. Greetz Olaf
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Je kunt er natuurlijk ook handel van maken.
Iemand investeerd een drum, en biedt het hier gewoon per liter aan, tegen een potentiele lichte vergoeding.
(Flessen om te vullen zelf mee nemen.....)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ben een liefhebber en geen handelaar maar het is wel een idee. groeten Olaf
mail even op mijn persoonlijk email adres als je intresse hebt (geld voor iedereen die het wat lijkt) , en welke soort olie je gebruikt bv 10w40 en de hoeveelheid . dan kan ik het eens bekijken
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ben pas sinds kort op het forum en net 3dagen eigenaar van en AT , dus geen praktijkervaring met de motor , maar wel aardig wat met auto,s vooral met een hoog vermogen , en beschik over wat informatie opgedaan in traktor pulling tja dat is wat anders natuurlijk , in mijn auto van duitse afkomst gebruik ik daarom castrol 10w60 , de reden is dat de traktor pull luitjes nogal close samenwerken met de castrol luitjes , en daar blijkt dat de gehele lijn olie van hun wel erg goed zijn werkt doet vooral bij hoge temp en belasting . en voor een paar tientjes meer kun je dus toch een hoop schade voorkomen . ook is het zo dat een vol syntheet niet per definitie beter is dan een half syntheet .maar dat de merk olien toch wel wat voordelen hebben (beter zijn) . wil je dus lang genieten van je motorfiets dan is goedkoop mischien toch duurkoop. het advies is hou je aan de voorgeschreven index 10w40 of wat nodig is tenzij je motor extreem zwaar belast (racen etc), en gebruik een goed merk en vervang het liever te vaak dan te weinig om corrosie etc tegen te gaan , vooral aanwezig bij veel korte ritten en niet goed op temp komen van de motor . voorbeeld temp koelvloeistof in normaalbereik wil niet zeggen dat je olie op temp is , kan vaak vele malen langer duren , en dit is nadelig voor de afvoer van de schadelijke stoffen in de olie . dit gebeurt namelijk via carter ontluchtingen daarvoor moet de olie op temp zijn. ben een sleutel gek , maar hou dingen graag heel Greetz
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Olie verversen hoeft helemaal niet ???. Leuk stukje, helaas alleen in het duits >.
www.zdf.de/ZDFmediathek/content/394762?inPopup=true
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.