Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???

28 juli 2009 14:18 #121 door Sounddragon
Beantwoord door Sounddragon in topic Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
Die lijken er inderdaad wel een beetje op.. kijk ook even naar de prijzen, en de prijzen genoemd eerder in dit topic voor 'the real stuff', en vergeet bij die 119 € niet de verzendkosten (à 10 €) te berekenen.. owja... en 10 dagen wachttijd..

En dan heb ik het nog niet over variatie in modellen en mogelijkheden, en zo te zien is de afwerking van e.e.a ook lang niet zo mooi bij Romatech  ;D

Iedereen moet lekker doen waar ie zin in heeft..  ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2009 14:31 #122 door Bono

... Ook goedkope alu-boxen te koop...


Ja, en dan heb je dit...

"Pass-Probleme sind uns nur bei der Honda XRV750 Africa Twin bekannt, da dort der Original-Schalldämpfer über die Anbaufläche des Gepäckträgerrahmens hinausragt".

Jammer.

-- Han --

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2009 17:20 #123 door Sounddragon
Beantwoord door Sounddragon in topic Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
Kijk ook eens goed hoe prachtig 'mooi' dat in de stuurstroppen zit.
volgens mij hebben die dingen een beroerd raakvlak en dus ook wrijvingscoefficiënt.. lijkt me niet tof als je stuur tijdens een stukje serieus offroad besluit om erbij te gaan liggen.. of dat je stuurstroppen afbreken of scheuren door een piek/puntbelasting..  :-\

En ik heb voor de real Rox stuff LANG geen 120 € betaald; zelfs niet inclusief ruim 20€ verzendkosten EN extra douaneheffingen, en dan heb ik nog een dure versie ook  ;D

Als iemand die Romatech dingen nou FF bestelt voor de hoofdprijs voor imitatiezooi en ploaties hier neergooit.. ik ben wel benieuwd..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2009 18:21 - 28 juli 2009 18:25 #124 door Sounddragon
Beantwoord door Sounddragon in topic Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???

Nou wil ik niet zeuren hoor.....

Maar dit is waarschijnlijk Deutsche Grundlichkeit.

Die Fox-Risers komen uit Amerika..... Need I say more....

Zal dus wel meevallen denk ik .


maar je doet het lekker wel, net als ik  ;D

Deutsche Gründlichkeit komt niet uit de US, en het blijven Rox imitatie's, al komen ze uit Tadzjikistan  :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2009 20:54 #125 door Sounddragon
Beantwoord door Sounddragon in topic Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
Hahaha, kom maar op; jij doet vast niks met mijn Twin wat ik zelf nog niet mee heb gedaan  :))

maarrehhhh.. afsluitweekend ?? kom ik daar dan ??  :angel: 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2009 23:42 #126 door LeidschendamTwin
Beantwoord door LeidschendamTwin in topic Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
Hee Jef, lekker kamperen, ies leuk voor joe!

Varadero SD01 1999

Africa Twin RD04 1992

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2009 23:48 #127 door Sounddragon
Beantwoord door Sounddragon in topic Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
Yeah right, als Hooch bij jou in de tent mag  ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2009 23:50 #128 door LeidschendamTwin
Beantwoord door LeidschendamTwin in topic Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
allen als tie z'n poten veegt, en me niet bespringt :))

Varadero SD01 1999

Africa Twin RD04 1992

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2009 00:03 #129 door Sounddragon
Beantwoord door Sounddragon in topic Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
Ik geef op allebei de eisen geen garantie, al moet poten vegen niet zo'n probleem zijn  ;)
En over kwijlen, ruften en boeren wil ik je ook niet horen  :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2019 13:37 #130 door Jan van den Berg
Beantwoord door Jan van den Berg in topic Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
als ik daar een setje ga bestellen: zijn er toevallig nog meer liefhebbers? zo ja, dan graag een PM

een forum: je schrijft alsof je praat en het leest alsof het gedrukt staat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2019 14:05 #131 door PimW
Ik weet niet welke je precies hebben wilt en wat de kosten zijn als je ze over laat komen, maar het is ook hier te krijgen:

webshop.quadwinkel.nl/rox-stuurverhogers...r-51mm-hoog-06020296

of via Bartang.eu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2019 17:50 #132 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???

als ik daar een setje ga bestellen: zijn er toevallig nog meer liefhebbers? zo ja, dan graag een PM


Let wel op welke je besteld omdat er heel veel verschillende modellen bestaan met verschillende hoogtes en diameters.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2019 15:46 #133 door J-P
Je kan ze ook hier kopen hoor. www.motoadventurestore.be daar heb ik ze vandaan.

CRF1000 Africa Twin tricolor
www.moveonmotortrainingen.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2019 17:34 #134 door kees

Mja, die dingen kun je zo'n beetje overal kopen.


Het ging er in den beginne om, om de de prijs significant te kunnen drukken.

Vanuit de VS kun je rekenen op een na-heffing in NL. Ik betaalde op een gebruikt onderdeel al bijna 25 euro extra aan Postnl.


Bij Bartang.eu ben je voor 9 tientjes ex verzenden al klaar. Ik kan me niet voorstellen dat je het dan voor, wat, 6 tientjes vanuit de VS hier zou hebben..?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2019 17:39 #135 door J-P
Hou op, ik betaalde vorige week al 10 euro importheffing op een t-shirt uit amerika...

CRF1000 Africa Twin tricolor
www.moveonmotortrainingen.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2019 17:48 #136 door kees

Die Roxen zijn de afgelopen jaren ook een stuk betaalbaarder geworden. Dat geldt ook voor Renthal sturen. Die waren vroeger ook onbetaalbaar. Die beginnen tegenwoordig al bij 6 tientjes.


Maar, misschien heeft jan van den berg een masterplan waar wij nog niks van weten....?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2019 17:55 #137 door PimW
Als je meerdere sets gaat bestellen wel rekening mee houden dat je vanaf een X bedrag importheffing moet betalen bovenop de 21%btw.

Maar die btw word gerekend incl de verzendkosten en die is meestal ook aanzienlijk uit de VS toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2019 18:01 #138 door Floris

Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2019 10:57 - 06 jan 2019 11:23 #139 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
Als je RoxRisers wilt bestellen dan kan dat ook bij Altrider, hebben een depot in Zoetermeer en de verzendkosten zijn slechts €4,95.
www.altrider.eu/product/index
Voordeel is dat je per motor direct de juiste riser te pakken hebt. Let op als je de vaste riser bestel voor de CRF1000L dat je remslang onder een scherpe hoek komt te staan maar voor €60 heb je via Rob Geelen een op maat gemaakte HEL remleiding, inclusief doorvoerrubber en montage blokje voor onder bij de tank bij de overgang naar de vaste remleiding. De koppelingskabel is dan net nog lang genoeg om vrij te kunnen bewegen alleen je moet de kabel iets handmatig wegduwen om de motor op stuurslot te zetten en bij het in en uitnemen van de contactsleutel.

Wil je toch wat anders dan is Rugged Roads ook een alternatief. Koers is momenteel gunstig maar de verzendkosten (€21,95) zijn fors voor het geval je slechts 1 onderdeel bestelt.

Ik rij nu 2 weken met de vaste verhogers en het bevalt mij zeer goed samen met de Boosterplug de beste investering in de CRF tot nu toe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2019 11:13 #140 door kees

Mooi link, Bram!  :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.169 seconden