Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???

06 jan 2019 11:25 #141 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???

Bij Alie heb ik deze gekocht. Ze zijn inmiddels binnen en ze zien er OK uit. https://nl.aliexpress.com/item/Universele-voor-22mm-Motorcycle-Stuur-Front-Handvat-Fat-Bar-Mount-Klemmen-Riser-Geanodiseerd-Afwerking-Mount/32918005721.html


Ben benieuwd of die gaan passen qua kabellengte en remslang op je Transalp?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2019 23:39 #142 door kees

Ik heb een mooie klus binnengehaald, dus Brom prijst zich rijk  ;D


Maar de winkelwagen van Altrider.eu gaf aan dat de zwarte Roxen in backorder stonden. De site is in Engels, maar ik dacht, Zoetermeer. Dus ik stuur eerst een mail om te vragen hoe lang backorder dan kan gaan duren.

Binnen het uur reactie van Lynden, in Amerika. Volgende batch-zending naar NL is over ingeveer 4 weken. Maar ook in de VS is zwart niet op voorraad. Ze gaan hem maken voor me.

Ik heb terug gevraagd of ze dat redden binnen die 4 weken, of hoe lang het anders zou duren.


Heb ik weer  :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2019 16:20 #143 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???

Binnen het uur reactie van Lynden, in Amerika. Volgende batch-zending naar NL is over ingeveer 4 weken. Maar ook in de VS is zwart niet op voorraad. Ze gaan hem maken voor me.
Ik heb terug gevraagd of ze dat redden binnen die 4 weken, of hoe lang het anders zou duren.Heb ik weer  :)


Ha mooi te horen dat je ook zo snel een reactie hebt gehad, ik stond bij een eerdere vraag er ook versteld van. In Zoetermeer is het slechts een warehouse waarnaar een opdracht vanuit de USA naartoe wordt gestuurd. Snellere levering en direct duidelijkheid over de kosten. Mijn ervaring is dat dit sympathieke Amerikanen zijn, heb de eigenaar 3 jaar geleden in Utrecht op de beurs gesproken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2019 00:11 #144 door kees

Ja, dus die Lyndell kwam gister bij me terug. Had Rox gebeld met de vraag of het allemaal kon gaan lukken binnen hun 4 weken. Hij wachtte op antwoord. Dus ik zei: ik wacht even je antwoord af dan.

Vanmiddag meldde hij dat hem beloofd was dat als ik de order plaatste, hij het met de volgende zending mee kon sturen.


Done. 88 euro tot op de deurmat. Ik zie ze wel komen tegen die tijd  :)



Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2019 11:57 #145 door Dorus
Ik zat zelf ook laatst naar van die stuurverhogers te kijken. Maar ik denk dat die Roxy risers wel iets te hoog zijn voor iemand die niet heel veel offroad rijdt.

Toen zat ik te denken, is het niet heel makkelijker om 2 ronde bussen te draaien en deze tussen de triple clamp en stuur te klemmen te plaatsen? Zo kan ik zelf de hoogte bepalen en hoef ik niet 100 euro neer te leggen voor een zetje verhogers. Of is dit te makkelijk gedacht?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2019 13:46 #146 door PimW
Als je gaat verhogen kom je al snel draad te kort en je kunt niet even een andere bout steken, die zit namelijk ingegoten in de klem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2019 16:44 #147 door kees

Op de Brominator heb ik toen verhoogd zoals Dorus zegt: een stuk massief rondstaal wat ik nog had, op 8.5mm doorboord en onder de stuurklem met een langere bout vastgezet.

Maar, die kroonplaat (van een Husqvarna crosser) had die stomme stuurstroppen inderdaad niet en was gemaakt om op die manier de stuurklem te herbergen.

Ik had uitgerekend, was iets van 2 euro 80 staal. En wat arbeid  ;D


Maar, bij wielen van 1600 euro ga ik dat soort oplossingen niet meer doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.194 seconden