- Berichten: 1181
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Als ik het goed begrijp gaat die 10% over free sag: de mate waarin de motor in de vering zakt bij enkel het eigen gewicht. Als je je afstelling niet haalt moet je denken aan een zwaardere veer.
Volgens Tractive is het 10 en 30% veervoorspanning van de veerweg.
Deze is volgens Haynes 187mm.
Dus respectievelijk 1,87 en 5,61 cm.
Zoek een vastpunt recht boven de achteras. Meet de afstand tussen achteras en vastpunt als de demper volledig ontlast is. Dan de motor op eigen gewicht en meet weer van de achteras naar het vastpunt. Dit stukje inveren zou 10% moeten zijn. Dan belast met berijder zou 30% moeten zijn.
Zo heb ik het begrepen. (toch?)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Staat je netjes. Dat was onze voorzitter :-*
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
PimW
Volgens Tractive is het 10 en 30% veervoorspanning van de veerweg.
Deze is volgens Haynes 187mm.
Dus respectievelijk 1,87 en 5,61 cm.
Zoek een vastpunt recht boven de achteras. Meet de afstand tussen achteras en vast punt als de demper volledig ontlast is. Dan de motor op eigen gewicht en meet weer van de achteras naar het vast punt. Dit stukje inveren zou 10% moeten zijn. Dan belast met berijder zou 30% moeten zijn.
Zo heb ik het begrepen. (toch?)?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.