Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Tip voor de boutjes op de juiste plek... een stukje karton met een tekening hoe het zit (boven, benden, links rechts), en daar de boutjes in volgorde doorheen prikken.
Daar doen we het voor, inspiratie was ook een beetje het perikelen topicMooie foto's Lennert, ik kijk gewoon stiekem mee omdat dit voor mij er ook aankomt straks.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik had hem geimporteerd vanuit Den Haag naar Friesland waar Kreidler en Zundap de brommerjugents favorieten waren dus kennis om zo'n ding om te bouwen had ik niet en internet stond nog in de kinderschoenen, vandaar.Wat me ook opviel is dat je het hebt over je Tomos 4TL, maar als je zo handig bent waarom was het dan niet een 5 TL ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik mis de meest spannende foto's. ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ok de assen met de versnellingen zitten nog in elkaar maar ook dat ziet er niet angstaanjagend uit
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik zal mijn poging om het weer te monteren vastleggen en posten. Wel een paar dagen wachten want nu eerst andere dingen doen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De koppeling was een hel om los te krijgen (....) Haynes heeft het over een speciaal stukje gereedschap wat je zelf kunt maken met een stalen strip, wat boutjes, een oud tandwiel en een boor.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Bij mij brak tot 3x toe de kop van zo'n M6 boutje af, 3x met een linkse tap het restje uit het tandwiel gehaald. Ik denk dat ik het tandwiel maar opoffer en die blokkerstrip er maar op las.. ???
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De zuiger is wat vies maar ziet er niet versleten uit. Das weer fijn!
Anyway, niet stilgezeten maar ben gaan meten. Eerst grof met een brakke schuifmaat en dat zag er goed uit. Slotspeling van de zuigerveren, ruim binnen de marge.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik zal nog wat meer punten rondom meten iig voor en na het ontglazen maar eigenlijk wil ik het eerst eens aanzien wbt olieverbruik ed. Het blok kan er altijd nog een keer uit wanneer ik meer geld heb of ik kan de cilinders van het blok waarmee ik nu rij laten opboren. Wat je ziet kan ook ander vuil zijn, hij had een nacht in de WD40 staan weken. Perfect rond is hij niet maar das normaal na 60000km lijkt mij.Zou je niet de betreffende cylinder zekerheidshalve laten opmeten? Als ik kijk naar de koolsporen op de compressieveren kan dat duiden op onrondheid.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.