Alibaba led lampjes

09 feb 2016 23:24 #21 door STA
Beantwoord door STA in topic Alibaba led lampjes

@ STA. Kijk even naar het amperage van je accu. Injectie Dero moet een 18 Amp hebben. Soms wordt er nog wel eens een 14 Amp ingezet bij een onderhoudsbeurt. Staar je ook niet blind op de zoek mogelijkheden van diverse webshops, deze geven niet altijd het juiste onderdeel aan.

Thnx voor tip, ga ik morgen gelijk ff naar kijken. Lees met je bericht pas, 1 of andere reden krijg ik geen mail al er word gereageerd en een topic waar ik aan deelneem

Groet STA

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2016 23:27 #22 door STA

maat van me heeft die originele honda handvatverwarming op een africa twin zitten en ook steeds problemen dat het vanzelf uitschakelt omdat er te weinig stroom zou zijn, volgens mij ligt het meer aan de vreemde beveiliging van de handvatverwaming dan aan je eigen stroomvoorziening.

Zat ff te google'n over deze handvatverwarming van Honda, iedereen heeft last van het zelfde probleem met de beveiliging. Lees nergens een oplossing, beetje jammer[emoji16]

Groet STA

09 feb 2016 23:31 - 09 feb 2016 23:37 #23 door STA

Het is altijd nog mogelijk om de dynamo te upgraden door een iets groter exemplaar te monteren de diameter blijft het zelfde maar de dikte wordt dan iets meer
deze upgrade is standaard bij dienstfietsen met allerlei toeters en bellen

Krijg je een dynamo van een andere motor? op zich wel interessant want dit is kilo utrecht tango, na een aantal km kapt het ermee.

Groet STA

10 feb 2016 05:56 #24 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Alibaba led lampjes
Voor een tientje of vijf , zes koop je nieuwe handvatverwarming die het wel goed doet, lijkt me een stuk goedkoper dan een andere dynamo

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

10 feb 2016 06:03 #25 door STA

Voor een tientje of vijf , zes koop je nieuwe handvatverwarming die het wel goed doet, lijkt me een stuk goedkoper dan een andere dynamo

Dat klopt had hiervoor op mn Seven Fifty een set van Oxford.
Maar alle bekabeling op mn varadero zit allemaal netjes bij elkaar getapt zie het eigenlijk niet zitten omdat alles los te snijden ectect. En aangezien er een set lampen op zitten bij sw motech en binnekort een tomtom is het miss geen slecht idee afhankelijk van de kosten natuurlijk.

Groet STA

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.063 seconden