Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Beetje gek filmpje. T zegt naar mijn idee niets over de afdichtkwaliteit. Als er geen ring in zit gaat ie nog smoother..
Maar ik kan snappen dat een skf product het beter doet dan de gemiddelde nonbrand ring.
Dat zijn geen low friction fork seals Ad.een zeer goed alternatief(zelfs beter) is dan de keerring set van Ariete(ARI)
;D Toch zie ik mijn voorvork af en toe bewegen Arthur! Maar dat doet ie niet graag, als ik erop ga zitten zakt ie ongeveer een cm in.Nou ik zou het wel knap vinden als je op een motor als een varadero met jou behouden rij stijl daar iets van zou merken
Mijn aandacht is naar de voorvork gegaan toen ik toevallig de handleiding van mijn Hyperpro veren tegenkwam en hem ook nog ging lezen. Voor de duidelijkheid, ik had veren bestelt voor de Honda Varadero 2003 ;Dde fork seals van Ariete zijn zondermeer als de top te beschouwen
stikkie of whatever .
zoals arthur als zei
heeft het nut of is het K..t
moet ieder voor zich zelf invullen.
als je aan de voorvork en zijn werking twijfelt demonteer je hem gewoon vervang wat jou nodig lijkt en hoop dat het beter is.
alternatief is een complete andere voorvork upgrade
ben er zeker van dat er genoeg fabrikanten zijn die iets hebben
misschien een cartridge plaatsen
Doe geen moeite Ad, ik wil die Hyperpro rotzooi niet meer onder mijn motor hebben, er zijn ook betrouwbare merken die wel de juiste handleiding bij de juiste veren kunnen leveren en ook antwoord kunnen geven op vragen.;D ;D
verkeerd boekje bij de juiste veer.
de voorvorkveren van een pan zouden niet eens in jouw motorfiets passen
maar ik zal eens zie of ik het juiste boekje heb ?
zal vast wel
Met alle respect Arthur, veren eruit, goeie veren erin, en rijden maar!veren erin,
Nergens last van hoor, de motor stuurt prima, op de snelweg iets nerveuzer dan met de MPR4 maar dat zijn hele soepele banden en de Conti's zijn erg stug. Dat moet je er maar gewoon bijnemen. Originele veren erin, de Hyperpro's zijn veel stugger en daarvan weet ik ook de luchtkamer en de voorgeschreven olie niet. Weten ze bij Hyperpro ook niet want ik krijg geen antwoord op de mail en op internet is er ook niets over te vinden.Als dit zo mocht zijn in Cas zijn geval, dan verbaast het mij weer niet dat hij last heeft van een zwabberend voorwiel. Check eerst Brom zijn uitleg eens voordat je de band op de schuld geeft.
Heb ik ook wel eens gehad ja, te kleine binnenmaat maar dat is meteen herstelt. Alles is goed gemonteerd, het zullen wel keerringen zijn van het type gaat een leven lang mee en gaat nooit lek.Wel de goed forkseals gemonteerd? Ken er iemand die had ook seals besteld voor zijn motor. Buitenmaat goed, binnenmaat iets te klein. Gemonteerd, het zij met wat moeite. Persoon dacht dat het zo stroef ging omdat het nieuwigheid was. Gevolg was dat de motor amper wilde inveren van voren.