Kwaliteit BMW in het geding

16 juli 2009 10:39 #1 door Two Plugs
Kwaliteit BMW in het geding werd gestart door Two Plugs
Wisten we natuurlijk al langer, maar nu ook officieel bevestigd; zie onderstaande link  >:D .

In het artikeltje vind je ook de PDF download naar het originele MCN artikel.

motornieuws.blogspot.com/2009/07/kwalite...w-in-het-geding.html

NB... hierbij gaat het om nieuwe motorfietsen, dus motoren die nog niet eens echt zijn gebruikt...


Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2009 09:39 #2 door dj.verhulst
Beantwoord door dj.verhulst in topic Kwaliteit BMW in het geding

Wisten we natuurlijk al langer, maar nu ook officieel bevestigd; zie onderstaande link  >:D .

In het artikeltje vind je ook de PDF download naar het originele MCN artikel.

motornieuws.blogspot.com/2009/07/kwalite...w-in-het-geding.html

NB... hierbij gaat het om nieuwe motorfietsen, dus motoren die nog niet eens echt zijn gebruikt...


Ik zou niet snel een r1200GS kopen als ik op forums lees wat er zoal kapot gaat ,, bij de F800GS gebeurt dat ook maar dat word al minder
maar bij BMW doen ze er wat aan ,,, suzuki doet ontzettend moeilijk als jij met een DL 650/1000 aanklopt als je na 6 maanden de beugels onder de tank verroest heb, met lost het wel op na het nodige touwtrekken maar als de garantie om is doen ze helemaal niks.
terwijl overal op de motor de zelfde lak zit , heb je de tank weer netjes komen er blaasjes op kruisverbindingen achter het plaatwerk
doet men dan niks meer omdat de termijn om is.....  men steld idiote voorwaarde aan de stalling thuis omdat het anders je schuld is.....
als je een nieuw auto koopt een simpel koreaan of jap  een cuore of matis ,, daar kan je 10 jaar mee rijden met heel beperkt onderhoud
je rijd er bv 100 k in die 10 jaar door weer en wind dan geen roest ,,, waarom mag een motor die onder een afdak staat en niet door de pekel gaat dan wel roesten na 2 jaar ???

heel veel merken hebben problemen,, ik hoor en zie dat Honda ook niet vrij uit gaat ,, zag een aantal maanden een artikel in een motorblad waar men eeen CBF600F paar maanden oud en het rempendaal was zo verroest als of de motor een jaar in de zee gelegen had
en her en der vliegroest ............
alle merken die problemen hebben met benzine pompen ,, elektrische componenten , gewoon door slecht materiaal en te klein gemaakt ( te weinig overkill ) omdat het per unit $ 0,01 goedkoper is ............

Het is een zorgwekkende ontwikkeling ,, Als ze in China wakker zijn doen ze het zelfde als men in Japan deed 40 jaar geleden
dingen maken die goedkoper zijn en aanzienlijk beter ,,, we hebben gezien hoe japan de engels motormerken  de nek omdraaide.......

Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.092 seconden