Led upgrade

26 mrt 2021 08:20 - 26 mrt 2021 08:21 #61 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Led upgrade
Ik gebruik al jaren een ander type LED in mijn (inmiddels verkochte) VFR, mijn Pan en sinds vorig jaar nu ook in mijn Alp. In mijn Dominators lijkt het net niet te gaan passen, anders had ik daar ook subiet dezelfde LED in gedaan.

Heb 'm even opgezocht:

Deze LED

Voordat ik op deze led uitkwam had ik ook een paar miskopen gedaan. Het grootste probleem was hierbij het lichtbeeld.

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2021 08:45 #62 door Herrie
Beantwoord door Herrie in topic Led upgrade
Dank voor alle praktische info!!!!! :) :) :)

Op de weg en als de weg weg is. Sleutelen op de weg en gelukkig soms lekker droog bij Ad.
Woon in centrum Den Bosch, mensen met stukken altijd welkom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2023 09:54 #63 door Larcorba
Beantwoord door Larcorba in topic Led upgrade
Veel informatie uit dit topic kunnen halen, maar revive hem graag even aangezien ik er toch nog niet helemaal over uit ben. Consensus uit het topic lijkt enigsinds te leiden naar "Doe maar geen LED"..

Echter met de levensduur van de standaard verlichting en de mogelijke verbetering van het zicht met LED wilde ik toch even vragen. Heeft er iemand ervaring met deze setjes:
www.ledperf.nl/ledlamp-voor-de-motor-hon...alp-600-p-26381.html


Het lijkt mij bijna te mooi om waar te zijn voor 50 euro. No brainer of miskoop? Ervaringen? :)

Ik kan altijd nog lopen..
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2023 14:08 - 15 mrt 2023 14:09 #64 door renATus
Beantwoord door renATus in topic Led upgrade
Dit type ledlamp heeft een grote ventilator achterop de fitting om de boel te koelen. Ik heb 2 stuks van een soortgelijke in mijn Vstrom 650 gehad en was niet content met het lichtbeeld. Scroll even terug naar 26 maart 2021. Dit type Ledlamp is echt plug en play. Perfect lichtbeeld en een goedkope oplossing

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.274 seconden