- Berichten: 3817
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb zojuist met veel pijn en moeite mijn K60 voorbandje verwijderd, de binnenband geplakt en er weer op gekregen maar zag terwijl ik goed gekeken dacht te hebben dat ik hem verkeerd om heb gemonteerd :-[
Kan dit echt veel kwaad? ik vind trouwens dat het profiel in deze richting er eiglijk ook logischer uitziet maar dat ligt vast aan mij :
Ik zag trouwens ook dat de velg bij het ventielgat erg aan het rotten was, is dit gewoon een zwak punt van de eerste serie AT's en TA's? of is de kwaliteit van de nieuwere nog steeds zo slecht? mijn Achtervelg is ook al aardig aangetast namelijk :'(
Ik heb nog een heel oude band liggen met zgan loopvlak, waaraan kun je zien of hij nog bruikbaar is? hebben banden een uiterste gebruiksdatum ook al hebben ze koel en donker opgeslagen gelegen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het hangt een beetje van je profiel af, maar ze zijn in principe zo gemaakt dat water en vuil naar buiten afgevoerd word. Leg je ze andersom op de velg dan drukken ze alles juist naar binnen toe...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
de reden van de draairichting ligt in het feit dat de koordlagen van het karkas in een bepaalde manier elkaar overlapen dusdaning dat deze stabiel op hun plaats blijven
als je de band in de verkeerde draairichting hebt gelegd bestaat dus de kans dat het karkas beschadigd maw de koordlagen kunnen los komen van elkaar
dus.... omdraaien
rubber droogt uit... en zodoende hebben banden een houdbaarheid datum ( wat een woord!)
algemeen geld voor michelin banden max 7 jaar na datum mits droog/donker en koel bewaard
de velgen van honda zijn erg gevoelig voor corrosie dus went er alvast maar aan dat pekel en andere troep van buitenaf de kwaliteit aantast maar dat de grootste schade altijd aan de binnen zijde te zien is..dus het zogenaamde braking point
andere velgen bieden dan alleen nog uitkomst
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
een set nieuwe wielen(excel) incl rvs spaken met inlevering van je kapotte wielen kost je ca 650 euro incl het omslaan van je banden
oude spaken zijn vaak niet meer te gebruiken omdat de nippels vaak verroest zijn met de spaken
vandaar nieuwe spaken
dit ziet er overigens toch mooier uit ook met nieuwe velgen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.