Al veel kunststof gespoten, koffers zijn zowat idem aan een bumper. meeste met Motip
Als er geen beschadigingen zijn blijf er dan af met schuurpapier, zelfs een 1500, of staalwol-scoth en brite.
Enkel ontvetten.
Remreiniger, Motip geeft weinig residu, veilig genoeg op plastiek, royaal inspuiten, afnemen met een oud (proper) t-shirt, afblazen met perslucht.
Dan kun je een kunsstofprimer gebruiken maar niet echt noodzakelijk.
Bumperlak, ook van Motip, verschillende grijs en zwart tinten te krijgen.
Dit heeft een perfecte hechting op het plastiek.
Na drogen kun je indien je wenst er een kleur opzetten, voor wie bvb. rood wil.
Of je zet er blanke lak op, om een koffer terug naar af fabriek te krijgen gebruik je Satin blanke lak, om te laten aansluiten bij de moto hierboven kun je voor high gloss gaan.
Wil je echter perfect gladde lak zoals je tank hebben moet je naar een professional gaan omdat je met een spuitbus je verf veel te dun legt krijg je nooit een dikke warme lak, vulprimers die je na de bumperlak kunt gebruiken kunnen helpen maar zijn te zacht zodat je achteraf makkelijk schade oploopt.
Geen idee of het zichtbaar is, grill en bumperhoeken in bumperlak en satin
photobucket.com/gallery/user/pasojo/medi...0OTU1MTAyOQ==/?ref=1
Dash in bumperlak en satin met een lichte nevel mat erover
photobucket.com/gallery/user/pasojo/medi...0Nzk5NTYyNg==/?ref=1
zijkap in bumperlak, lak, blanke lak
photobucket.com/gallery/user/pasojo/medi...0Mjc2MjUxNw==/?ref=1
Alle plastiekdelen in bumperlak, het rode is lak erover, blanke lak. zelfs de wieldeksels. Hier heb ik kilometers mee gedaan, kuisen met de hogedruk (normale afstand, dus niet te kort) kwam niets aan
photobucket.com/gallery/user/pasojo/medi...2MTgyNDc1Mw==/?ref=1