- Berichten: 53
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Is 'gewoon' te bestellen. Maar heeft nog wel een flinke levertijd omdat de productie nog niet op stoom is.
kijk gewoon eens op www.dieselmotorfiets.nl/
Ik heb m al een paar keer zien rijden, ook in het zand
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Met de verkoop van die Track valt het nogal mee.
Men had 40.000 aanmeldingen voor een proefrit, maar kiest daar eigenlijk alleen de mensen uit die ook een duidelijke intentie hebben om te kopen.
Op dit moment is er gewoon nog een levertijd, maar men wil vanaf 2010 vanuit voorraad kunnen leveren.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik snap best dat ze daar de boot afhouden ,, 40 K x 2 L diesel + onderhoud over iedere keer een 20 a 50 km
Maar ik zou ook best willen rijden,, het nadeel dat de prijs zeg maar een GS met een paar opties ,, daar worden er best wat van verkocht maar ook niet enkele honderden per jaar ,, het zijn meestal mensen die op het merk afkomen.
Die niet echt een Track willen kopen ,, het concept is wel slim gemaakt , maar ik vraag me af hoe goed is ie in de praktijk.......
is de transmissie niet gevoelig ,, de open onderkant bij het blok is niet wat ik verwacht van een off road.
niet iedereen zit het voordeel van de CVT.
en de meeste motorrijders geven geen moer om het verbruik.....
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb op een cb750 a gereden deze was in canada over na 20 jaar heeft iemand van de klassieke jappaners club gekocht en hebben deze samen in elkaar gezet en in gereden.vandaar. www.vintagebike.co.uk/Bike%20Directories...50A%20Hondamatic.htm
Motoren met automatische transmissie zijn er al een tijdje. Eind jaren zeventig zelfs vanuit de Honda stal met de CM400A (heb zelf op de CM400T mijn papiertje mogen halen). Maar ze zijn nooit een succes geworden; niet zonder reden... :
Ik geloof persoonlijk zelf erg in de aandrijving van de Track - zonder er een meter op gereden te hebben - omdat ik de constucteur ken en hij gewoon technisch enorm begaaft is. Maar met een conventionele bak was het concept wellicht goedkoper en aantrekkelijker... Je wilt toch niet het gevoel hebben alsof je op een motorscooter rijdt...
Nadeel is dat de onderhoudsinterval van de Track erg veelbelovend lijkt, maar dat met name dezelfde CVT overbrenging slijtage gevoelig is... De belt van de CVT zou volgens sommige testen iedere 15.000 km vervangen moeten worden wat op zich natuurlijk geen 'dikke' ingreep hoeft te zijn, maar toch...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Klopt helemaal. Een van de essenties van het motorrijden is toch het schakelen... Hoort er gewoon bij. Als een automatische versnellingbak echt het ei van Columbus is, reden we allemaal wel op een FJR1300 met halfautomaat, of was Honda's DN01 met HFT wel breder uitgewerkt.
Motoren met automatische transmissie zijn er al een tijdje. Eind jaren zeventig zelfs vanuit de Honda stal met de CM400A (heb zelf op de CM400T mijn papiertje mogen halen). Maar ze zijn nooit een succes geworden; niet zonder reden... :
Ik geloof persoonlijk zelf erg in de aandrijving van de Track - zonder er een meter op gereden te hebben - omdat ik de constucteur ken en hij gewoon technisch enorm begaaft is. Maar met een conventionele bak was het concept wellicht goedkoper en aantrekkelijker... Je wilt toch niet het gevoel hebben alsof je op een motorscooter rijdt...
Nadeel is dat de onderhoudsinterval van de Track erg veelbelovend lijkt, maar dat met name dezelfde CVT overbrenging slijtage gevoelig is... De belt van de CVT zou volgens sommige testen iedere 15.000 km vervangen moeten worden wat op zich natuurlijk geen 'dikke' ingreep hoeft te zijn, maar toch...
En: je hebt absoluut een punt, DJ, voor wat betreft de prijs. Voor 17.000,- (basis) kun je toch heel andere en bovenal meer aantrekkelijke allroads kopen die dan vaak ook nog eens dik in de accesoires zitten... En een uitgebreid dealer netwerk bezitten... en een zekere reputatie hebben die de Track nog moet zien te verdienen...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.