Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gewoon oude toeter er af en nieuwe toeter erop. ;D
Relais is niet echt nodig, Honda levert genoeg stroom.
Kwestie van een "U" beugeltje en Stebel aan de achterkant monteren.
Succes.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De stroom die door de standaard schakelaar ( de drukker dus) vloeit is vele malen minder bij de originele claxon dan de stroom die nodig is voor deze luchthoorn. Dit heeft echt niets te maken met de stroom die geleverd kan worden.Relais is niet echt nodig, Honda levert genoeg stroom.
Het relais zorgt ervoor dat de schakelaar niet verbrand op den duur.Het maak/verbreek contact van het relais wordt aangesloten op de plaats van de drukker, terwijl de stroom aanvoer voor de luchthoorn via de relais schakelaar vloeit. Deze contacten kunnen een veel grotere stroom hebben. Er wordt niet voor niets een 20 ampere zekering geleverd. Daar smelt je schakelaar gegarandeerd door als je de claxon wat langer indrukt dan normaal ( als je heel erg boos bent bijvoorbeeld > > )zonder relais en doet het prima...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Daar mag je denk ik nu niet meer komen verwacht ik ) ) ) )langs terrasjes in Amsterdam
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
@ Oldtimer,
De eerste keer is de stebel bij een motorzaak gemonteerd, zij vertelden mij dat het niet nodig was om een relais te monteren.
Nu ik jou verhaal lees vermoed ik dat de monteur zich er makkelijk vanaf wilde maken, het is ook niet de bedoeling om de schakelaar door te branden.
Ik ga zelf maar aan het werk om er een relais tussen te zetten, kan ik de hele almere rit toeteren ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
hihi, wat gek he. ) )gelijk veel meer lawaai
Nou ja, ik weet nu in ieder geval hoe een Stebel er van binnen uit ziet.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.