Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Chapeau! Jij bent de eerste die deze nieuwe functie op het forum heeft ontdekt en gebruikt. Ik denk echter dat jij bedoelde om de optie Hide (het schild) te gebruiken:Riekje schreef : bedankt voor je bericht en goede zorgen omtrent mijn gegevens, mijn 06-nr. is geen probleem hoor
Confidential | enkel zichtbaar voor moderators |
Hide | enkel zichtbaar voor ingelogde gebruikers |
Dat was ik Baardaap.Baardaap schreef :
Chapeau! Jij bent de eerste die deze nieuwe functie op het forum heeft ontdekt en gebruikt. Ik denk echter dat jij bedoelde om de optie Hide (het schild) te gebruiken:Riekje schreef : bedankt voor je bericht en goede zorgen omtrent mijn gegevens, mijn 06-nr. is geen probleem hoor
Confidential enkel zichtbaar voor moderators Hide enkel zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Beiden voorkomen dat je informatie terecht komt in zoekresultaten van Google & Co.
Ik zal deze informatie binnenkort ook toevoegen aan de hulppagina.
Volgens mij kwam de verwarring omdat jij het bericht hebt bewerkt, Grubeater. Dit was aan mijn aandacht ontsnapt.Riekje, als je de quote functie gebruikt is het duidelijker op wie je reageert.
Baardaap schreef :
Volgens mij kwam de verwarring omdat jij het bericht hebt bewerkt, Grubeater. Dit was aan mijn aandacht ontsnapt.Riekje, als je de quote functie gebruikt is het duidelijker op wie je reageert.
Maar eind goed al goed, toch. En de uitleg staat inmiddels op de hulppagina. En nu weer verder on topic...
Ives schreef : Hi,
Heb je al je voorwiel opgetild en deze laten draaien met een peilstok naast de remschijf om te kijken of hier een afwijking in zit?
Ik gok trouwens je remschijven, maar je kan ook simpel kijken door je remblokken er uit te halen en checken of de slijtage evenredig is.
Ives schreef : Hi,
Heb je al je voorwiel opgetild en deze laten draaien met een peilstok naast de remschijf om te kijken of hier een afwijking in zit?
Ik gok trouwens je remschijven, maar je kan ook simpel kijken door je remblokken er uit te halen en checken of de slijtage evenredig is.
Timy schreef : Wanneer zijn voor het laatst de klauwen uit elkaar geweest, de remcilinders schoon gemaakt en de rubbers vervangen?
Als de schijf niet krom is, is de kans groot dat dat het probleem is.