vacuüm slangetje benzine tank

21 mrt 2019 14:45 #1 door honda2x
vacuüm slangetje benzine tank werd gestart door honda2x
ik ga even een stomme vraag stellen :huh:

de reden dat me motor veel problemen heeft en er nog steeds niet achter ben
ondanks het vele nadenk en meet werk en verwissel van allerijl onderdelen maar het gaat ook veel verder terug .

dus dinsdag wel lopend gekregen goed lopen 35 km gereden zonder problemen de volgen dag moeilijk aan te krijgen proef ritje gemaakt en kon terug lopen

Nou heb ik iets gevonden de kraan is al eerder gecontroleerd goed bevonden maar niet op de manier die ik nu beschrijf na het artikel van rene dat als je zuigt of blaast op het Vacuüm slangetje dat de benzine kraan moet lopen .nu de stomme vraag mijn probleem dus .

als ik blaas komt er benzine uit ......... als ik zuig komt er niks uit ---- maar nu als de motor loopt op het restantje benzine wat nog in de carbs zit
stationair dus en de grote slang is van de benzine kraan en de vacuüm slang zit op de cilinder en kraan .

komt er bij mij geen benzine uit dat zou je dan wel denken .toch ziehier mijn probleem of eeeh weet het even niet meer a even de benzine tank over zetten van de ander motor . er van uitgaand dat wel goed is :(
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2019 15:15 #2 door PimW
Beantwoord door PimW in topic vacuüm slangetje benzine tank
De kraan heeft twee kleine tuutjes, zit de vaccuumslang op de juiste?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2019 16:27 #3 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic vacuüm slangetje benzine tank
Ja Pim die zit op de goede :cheer: die fout is inderdaad zo gemaakt :lol: en ook meteen een update heb de tank overgezet van de andere motor
beetje benzine erin en gestart .

Merkte meteen in verschil geluid en klappen ook meteen beter lopen toen de grote slang er af gehaald en gestart wederom met datgene wat nog in de carbs zat . de benzine kwam met bakken eruit uit de benzine kraan . gouw uit .

Meer benzine erin buddy zit erop en rijden maar 18 km en hij heeft nog nooit zo goed gelopen als nu pakt mooi op het zit dus in de kraan
ga maar een revisie setje kopen en knipperlichten achter ik weet dat 1 van de club leden 1 van de banden mannen die ze verkoopt .

weet alleen niet meer wie laat die zich even melden dan
maar wat er in de kraan fout zit ga ik nakijken tzt ben blij dat het is gevonden .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2019 20:52 #4 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic vacuüm slangetje benzine tank
Zo voor de netheid even afmaken wat de oorzaakwas is dat toen de tij dik de benzine kraan bij het toen schoon maken niet meer goed in mekaar had gezet
waar de fout zat kan ik niet meer achterhalen .

na lang zoeken hoe die wel in mekaar moest was nog al lastig in het werkplaats hand boeken stond daar niks over uiteindelijk ben ik via een Franse site
er achter hoe die wel in mekaar moest vooral dat plastic plaat kon ik niet plaatsen de tekening die ik wel had was ook niet echt duidelijk waar die moest komen

onderdelen lijst en plaatje hoe die zou moeten maar geen plastic plaat te zien

en mijn kranen gepoetst en oud in elkaar zoals het nu moet dus heeft even wat tijd gekost maar hij rijd weer nou nog even wat fine tunen :mrgreen:
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2019 20:53 #5 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic vacuüm slangetje benzine tank
en nog wat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.162 seconden