Controle (dynamo) stekkers

15 sept 2020 20:00 - 15 sept 2020 20:00 #1 door robgoesdakar
Controle (dynamo) stekkers werd gestart door robgoesdakar
Soms is het best wel handig om eens wat vaker naar de stekkers van je dynamo / spanningsregelaar van je eigen motor te kijken.... :oops:

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2020 22:28 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Controle (dynamo) stekkers
Oeps !

(Ga je schamen :-) )

Stoer dat je het hier deelt, het kan dus de beste overkomen :-)

Ik trek elke winter alle stekkers van mijn motoren los, maak ze schoon en monteer ze weer met vaseline. Met vier Honda's uit de vroege jaren '90 heb ik genoeg electra-ellende voorbij zien komen :-)

Overigens doe ik dat ook met de remklauwen, maar dan zonder vaseline :-)

Ik heb een Honda XL600V Transalp (PD06), een Honda NX250 Dominator (MD21), een Beta Rev3 270 uit 2006, een Honda VFR750F (RC36/1) en een Honda Pan European ST1100 ABS-TCS (SC26).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 12:46 #3 door Wilco.Cwx
Beantwoord door Wilco.Cwx in topic Controle (dynamo) stekkers
Die stomme verloop stekkers ook altijd :blink:

Had het al eens gedeeld ,volkswagen spatwaterdichte 3polige koel ventilator stekkers doen het super .
Ik had ook zo,n ergenis aan de hand met mijn vorige braaaap .....

Bestel nr,s heb ik nog wel ergens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.123 seconden