E10 , het bewijs.

03 okt 2020 10:39 #1 door Oldtimer

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2020 12:21 #2 door Pronto
Beantwoord door Pronto in topic E10 , het bewijs.
Werderom een bevestiging van iets wat al in 2005 bewezen is. Zie andere topic hier op het forum. Mooi artikel maar voorals nog gebeurd er niets de leugen blijft regeren zelf de Bovag steekt zijn kop in het zand terwijl die beter moeten als ze naar hun achterban luisteren. Bio-toevoegingen en brandstof zijn bullshit verhalen door de groene maffia meer niet. Automobilisten en motorrijders worden op kosten gejaagd om de electrische voertuigen erdoor te duwen zodat we allemaal afhankelijk worden van een paar grote spelers. De communistische heilstaat 2.0 onder aanvoering van Jesse Klaver komt steeds dichterbij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2020 12:32 #3 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic E10 , het bewijs.
Yep, kwam ook op LinkedIn voorbij (het enige 'sociale medium' waar ik gebruik van maak buiten fora zoals deze).

Ik tank sinds de komst van E10 voor Euro95 alleen nog maar Premium brandstoffen met max E5 in onze privé-auto (20-jaar oude Volvo S40) en mijn motoren.

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2020 20:44 - 03 okt 2020 20:47 #4 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic E10 , het bewijs.
ik vind je vaststelling en daarmee conclusie onjuist.

Dat er een technisch probleem is aangaande het gebruik van e 10 is meer een beperking van onze oude techniek.(en daar is een alternatief voor.)
De uitspraak van groene maffia klinkt reeds als een criminele organisatie van de bovenste plank en dit is werkelijke onzin.
Je laat emotie spreken
de verbranding van fossiele brandstoffen leveren vervuiling op met als bijkomend nadien de opwarming van de aarde.
en met de opwarming komen andere problemen uiteindelijk sterk naar voren
dat is een feit.
Het is dus de keuze of we dit (nog wensen) of juist niet
Door het democratisch proces te beïnvloeden is wijziging misschien mogelijk
en uiteindelijk izal er een trasitie naar andere energie bronnen worden voortgezet (met subsidie)
Maar zal enkel slagen als de overheid hierbij bereid te sturen.
De industrie zal dit vooralsnog niet uit zich zelf gaan doen. en hoopt dus op een kapitaalinjectie.
Daar staat tegenover dat de fabrikant boetes krijgt voor hun vervuilende modellen die nog op fossiele brandstoffen werken, dus ook zij betalen de prijs.
het is een feit dat de gebruiker geen marktprijs wilt betalen voor zijn werkelijk verplaatsings gedrag
Fossiele brandstof is in vergelijk met alternatieven spot goedkoop en dat zorgt er mede voor dat de transitie ernstig vertraging oploopt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2021 14:09 #5 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic E10 , het bewijs.
E10 = Groen ......

Hier het bewijs dat men geen onwaarheden spreken :S :sick:

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2021 14:20 #6 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic E10 , het bewijs.
Bah wat een smurrie !

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2021 10:56 #7 door renATus
Beantwoord door renATus in topic E10 , het bewijs.
Aanvullende info voor iedereen die E5 wil tanken

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.116 seconden