Dominator Exhaust

12 feb 2021 23:49 #1 door Raf
Dominator Exhaust werd gestart door Raf
Hallo allemaal!

Ik heb momenteel een Laser Produro uitlaat op mijn XL600V Transalp uit 1992, ben er tevreden mee, valt niet echt iets op aan te merken eigenlijk. Nu zie ik die DominatoR Exhaust, die overigens uit Nederland komen, helemaal niet zo duur zijn en wil ik het best een uitproberen, zo'n ruige pijp eronder :cheer:

Wie heeft er ervaring mee? Voor zover ik weet heeft de uitlaat geen E keurmerk, maar daar maak ik me niet heel erg druk om. Ben ook wel heel erg benieuwd of iemand foto's ervan heeft, zou namelijk wel intresse hebben in zo'n korte uitlaat die ze aanbieden :)

Groetjessss
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2021 09:52 - 13 feb 2021 10:08 #2 door jeroen emke
Beantwoord door jeroen emke in topic Dominator Exhaust
dominator.pl/de_DE/i/Dominator/21

zo te zien zit hier de 40 cm lange demper er op zonder Db killer


still no angel found who flies at the same speed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2021 10:05 #3 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Dominator Exhaust
Ik geloof idd ook niet dat deze uitlaten in Nl geproduceerd worden ;)

Voor een 600 zou je bijv op deze uitkomen: dominator.pl/de_DE/p/XL-600-V-TRANSALP-E...r-RUND-1987-2000/878

Een tijdje terug heeft iemand hier op het forum een groepsinkoop gedaan voor Huzar uitlaten, dat scheelde uiteindelijk iets van €15,- of €20,- ofzo? Niet super veel, maar procentueel op zo’n bedrag natuurlijk wél!

Nou weet ik het niet zeker, maar het zou zómaar kunnen dat Huzar uit dezelfde fabriek komt als Dominator. Ze lijken iig wel errug veel op mekaar. Ander stickertje er bij en klaar :)

Enniewee, we zijn er blij mee, met de DB killer er in een heel beschaafd geluid, zónder nog nooit getest :dry:






Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.137 seconden